Fare çalışmıyor !

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
creacrea
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 27 Kas 2016, 01:33

Fare çalışmıyor !

Mesaj gönderen creacrea »

Fareyi görüyor sağ sol tık çalışıyor fakat hareket etmiyor başka pc de çalışıyor başka bir farede benim pc de çalışıyor . Fareyi regedit dahil kaldırdım tekrar taktım fakat aynı Nedeni nedir ?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11974 kez

Re: Fare çalışmıyor !

Mesaj gönderen velociraptor »

Fare kablolumu kablosuz mu ? , Bu durum nezaman oluştu ise O tarihten eski bir sistem yedeğiniz varmı ? varsa geri yüklemeyi deneyin
creacrea
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 27 Kas 2016, 01:33

Re: Fare çalışmıyor !

Mesaj gönderen creacrea »

Fare kablolu sistem geri yüklemeyi denedim fakat hata veriyor geri yükleme tamamlamadı vs.
creacrea
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 27 Kas 2016, 01:33

Re: Fare çalışmıyor !

Mesaj gönderen creacrea »

Zaten geri yükleme noktasıda çok eski bir sürü oyun program var silinecek diyor o yüzden o eski tarihe almadım
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11974 kez

Re: Fare çalışmıyor !

Mesaj gönderen velociraptor »

Aniden bozulması sanki windowsta bazı ayarların değiştirilmiş olduğuna işaret ediyor , aşağıdakini bir deneyin derim
https://www.sordum.net/2101/usb-aygit-ta ... etleyelim/
Bu arada farenin kablosunu da bir kontrol edin
creacrea
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 27 Kas 2016, 01:33

Re: Fare çalışmıyor !

Mesaj gönderen creacrea »

Teşekkürler fakat fareyi görüyor zaten görmeme gibi bir sorunu yok sadece hareket etmiyor
creacrea
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 27 Kas 2016, 01:33

Re: Fare çalışmıyor !

Mesaj gönderen creacrea »

?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11974 kez

Re: Fare çalışmıyor !

Mesaj gönderen velociraptor »

Sorun aşırı ilginç , açıkçası aklıma sorunun çözüm olasılığı gelmiyor
creacrea
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 27 Kas 2016, 01:33

Re: Fare çalışmıyor !

Mesaj gönderen creacrea »

Enteresan bir şey daha var başka bir masada çalıştı benim masamda çalışmıyor daha önce çalışmasına rağmen , lazerin çözürnürlüğü azaldı sanırım darbeye bağlı olarak çünkü benim masa cilalı yani daha pürüzsüz o masa daha pürüzlü orda algılıyor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53920
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11974 kez

Re: Fare çalışmıyor !

Mesaj gönderen velociraptor »

:) bir bozukluk olduğu kesin
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15168
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5317 kez

Re: Fare çalışmıyor !

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

bu pc masaüstü veya dizüstü bilgisayar mı?

Eğer dizüstü bilgisayar ise aşağıdakileri bir dene....belki sorununu çözersin.....

1.fn+F7 veya fn + F5 tuş bileşimine bastıktan sonra imleci hareket ettirmeyi dene.

2.Denetim Masasından fare'nin özelliklerine bakarsanız "Touchpad enable/ disable" gibi bir özellik var mı? kontrol et...

3. Başlat -> Denetim Masası -> Sistem ve Güvenlik -> Sistem -> Aygıt Yöneticisi'ni açıp bakarmısınız sarı soru işaretli ya da ünlem işaretli olan herhangi bir madde var mı? Varsa sürücünü internet ile güncelle....

4.ps/2 girişini kontrol et bunun için windows çalıştır kutucuğuna "dxdiag" yazıp fare kısımında PS/2 girişlerine bir bak.

5.Windows'un "yeni donanim ekleme sihirbazını" kullanarak fareyi tekrar windows'a tanıt...

Bütün bunlara rağmen çalışmıyorsa;

1.Sisteminin anakart girişinde bir sorun vardır.Teknik servis çözüm olabilir.
2.Farenin iç aksamında sorun vardır.Değiştir.
3.Sisteminde bir antivirüs programı varsa onu kapat veya kaldır tekrar dene

TRWE_2012
Cevapla