Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
FrontierFree
Byte1
Byte1
Mesajlar: 47
Kayıt: 07 Eyl 2016, 11:36
cinsiyet: Erkek

Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!

Mesaj gönderen FrontierFree »

Merhabalar ms-dos komutu ile belirlediğim klasör içerisinde bulunan dosya ve klasörleri taşımak istiyorum. İnternette araştırdığım kadarıyla move komutu kullanılıyor fakat move komutuyla sadece *.* uzantılı dosyaları taşıyabiliyorum klasör/boş klasör taşıma işlemi olmuyor. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum . Teşekkür ederim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!

Mesaj gönderen velociraptor »

msdos komutları ile taşıma oldukça sıkıntılıdır , ya yetki sorunu çıkar ya başka bir sıkıntı vbs ile bir deneyin derim aşağıda test isimli klasörü tüm içeriği ile birlite (Alt klasörler ve onun içeisindekiler dahil) C dizinine taşıyoruz

Kod: Tümünü seç

set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
set folder = fs.GetFolder("C:\Users\velociraptor\Desktop\test")
folder.Move "C:\"
Kullanıcı avatarı
FrontierFree
Byte1
Byte1
Mesajlar: 47
Kayıt: 07 Eyl 2016, 11:36
cinsiyet: Erkek

Re: Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!

Mesaj gönderen FrontierFree »

Yardım için teşekkür ederim.Ben masaüstündeki tüm dosya ve klasörleri d:\ sürücüsü içine taşımak istiyorum.Bunu nasıl yapabilirim.
"C:\Users\admin\desktop" ben desktop klasörünü değil, desktop klasörünün içindekileri taşımak istiyorum olay net olarak bu :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!

Mesaj gönderen velociraptor »

iş değişti ( desktop klasörü special folders tanımında) bunu yapan kodları bulursan bende faydalanırım ipucu olarak aşağıdaki bat kodlarından faydalanabilirsin Muhtemelen hepsini taşımayacaktır

Kod: Tümünü seç

move %SYSTEMDRIVE%\Users\%Username%\Desktop\*.* D:\test
Kullanıcı avatarı
FrontierFree
Byte1
Byte1
Mesajlar: 47
Kayıt: 07 Eyl 2016, 11:36
cinsiyet: Erkek

Re: Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!

Mesaj gönderen FrontierFree »

Yardımınız için teşekkür ederim :) çok sağolun.Sizin gibi insanlar iyiki varlar. Bu sorunun konu olarak açıldığını gördüm sevindim. Ama ben Masaüstünü taşımayı malesef başaramadım.Çözüm bulursam mutlaka paylaşıcam.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!

Mesaj gönderen velociraptor »

konularımızın çoğunu sizlerin soruları sayesinde açıyoruz ;)
Masaüstü ikonları herhangi bir script ile muhtemelen taşınabilir lakin deneyip uğraşmak gerek vaktim ölçüsünde bakmaya çalışırım , bizde aylar hatta yıllar sonra bile çözülen konular olabiliyor , unutulmaz sadece vakit ölçüsünde uğraşacak zaman bulamamışızdır
teşekkürler
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön