Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!
- FrontierFree
- Byte1

- Mesajlar: 47
- Kayıt: 07 Eyl 2016, 11:36
- cinsiyet: Erkek
Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!
Merhabalar ms-dos komutu ile belirlediğim klasör içerisinde bulunan dosya ve klasörleri taşımak istiyorum. İnternette araştırdığım kadarıyla move komutu kullanılıyor fakat move komutuyla sadece *.* uzantılı dosyaları taşıyabiliyorum klasör/boş klasör taşıma işlemi olmuyor. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum . Teşekkür ederim
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!
msdos komutları ile taşıma oldukça sıkıntılıdır , ya yetki sorunu çıkar ya başka bir sıkıntı vbs ile bir deneyin derim aşağıda test isimli klasörü tüm içeriği ile birlite (Alt klasörler ve onun içeisindekiler dahil) C dizinine taşıyoruz
Kod: Tümünü seç
set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
set folder = fs.GetFolder("C:\Users\velociraptor\Desktop\test")
folder.Move "C:\"- FrontierFree
- Byte1

- Mesajlar: 47
- Kayıt: 07 Eyl 2016, 11:36
- cinsiyet: Erkek
Re: Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!
Yardım için teşekkür ederim.Ben masaüstündeki tüm dosya ve klasörleri d:\ sürücüsü içine taşımak istiyorum.Bunu nasıl yapabilirim.
"C:\Users\admin\desktop" ben desktop klasörünü değil, desktop klasörünün içindekileri taşımak istiyorum olay net olarak bu :)
"C:\Users\admin\desktop" ben desktop klasörünü değil, desktop klasörünün içindekileri taşımak istiyorum olay net olarak bu :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!
iş değişti ( desktop klasörü special folders tanımında) bunu yapan kodları bulursan bende faydalanırım ipucu olarak aşağıdaki bat kodlarından faydalanabilirsin Muhtemelen hepsini taşımayacaktır
Kod: Tümünü seç
move %SYSTEMDRIVE%\Users\%Username%\Desktop\*.* D:\test- FrontierFree
- Byte1

- Mesajlar: 47
- Kayıt: 07 Eyl 2016, 11:36
- cinsiyet: Erkek
Re: Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!
Yardımınız için teşekkür ederim :) çok sağolun.Sizin gibi insanlar iyiki varlar. Bu sorunun konu olarak açıldığını gördüm sevindim. Ama ben Masaüstünü taşımayı malesef başaramadım.Çözüm bulursam mutlaka paylaşıcam.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Ms-Dos Klasör taşıma işlemi yardım!!!
konularımızın çoğunu sizlerin soruları sayesinde açıyoruz 
Masaüstü ikonları herhangi bir script ile muhtemelen taşınabilir lakin deneyip uğraşmak gerek vaktim ölçüsünde bakmaya çalışırım , bizde aylar hatta yıllar sonra bile çözülen konular olabiliyor , unutulmaz sadece vakit ölçüsünde uğraşacak zaman bulamamışızdır
teşekkürler
Masaüstü ikonları herhangi bir script ile muhtemelen taşınabilir lakin deneyip uğraşmak gerek vaktim ölçüsünde bakmaya çalışırım , bizde aylar hatta yıllar sonra bile çözülen konular olabiliyor , unutulmaz sadece vakit ölçüsünde uğraşacak zaman bulamamışızdır
teşekkürler
