eski oyunlarda sorun
- tasiyici
- Megabyte3

- Mesajlar: 1452
- Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 27 kez
- Teşekkür edildi: 13 kez
eski oyunlarda sorun
win 7 de çalışan oyunlar neden win 10 da çalışmıyor direcx yüklü olduğu halde çalışan oyunlarda görüntü ayarlanmıyor tam ekran yapmak için
ne yapmalıyız teşekkürler laptopta toshiba l50 g serisi
ne yapmalıyız teşekkürler laptopta toshiba l50 g serisi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: eski oyunlarda sorun
Windos 10 tamamen hucube bir sistem olduğu için sadece oyunlar değil hiçbirşey çalışmıyor malesef sorun windows 10 un kendisinde , benim gibi windows 7 kullan başın ağrımasın
- tasiyici
- Megabyte3

- Mesajlar: 1452
- Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 27 kez
- Teşekkür edildi: 13 kez
Re: eski oyunlarda sorun
yok abi bende 7 varda kardeşime laptop aldık win 10 kurulu geliyor ya ondan sordum teşekkürler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: eski oyunlarda sorun
Bildiğim kadarı ile bu durum için Microsoft elini bile kıpırdatmadığından çoğu kişi windows 7 ye dönüyor
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15150
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: eski oyunlarda sorun
Windows 10 uzak durun...Hazır gelen sistemlerde Windows 10 Boot Güvenliği denen bir zımpırtı ile sistemin içine gömülü gelmekte.....Size ver diğer forumdaş ve misafirler'e tavsiyem bir sistem satın alırken yapmanız gereken tek şey satıcıya "Ben yeni sistemi FreeDOS" olarak almak istiyorum.Bunu bana sağlayacaksan alırım hayır sağlamayacaksan almam" demeleridir.Peki FreeDos olarak sistemi nasıl Windows 7 yüklenir.Kolay Windowsw 7 Medyasını sürücüye tak kur....Bu kadar....!tasiyici yazdı:yok abi bende 7 varda kardeşime laptop aldık win 10 kurulu geliyor ya ondan sordum teşekkürler
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15150
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: eski oyunlarda sorun
TRWE_2012 Windows 10 Pro 'da
2009 Yapımı Company Of Heroes 6.602 Tales Of Valor Ve Open Fronts sürümlerini
2005 Yapımı Sniper Elite
2006 Yapımı Silent Hunter 3 (Denizaltı sümüasyon oyunu)
çalıştırdım.
Eğer sorunuz devam ederse bunla bir video çekip sizlere sunarım....!
2009 Yapımı Company Of Heroes 6.602 Tales Of Valor Ve Open Fronts sürümlerini
2005 Yapımı Sniper Elite
2006 Yapımı Silent Hunter 3 (Denizaltı sümüasyon oyunu)
çalıştırdım.
Eğer sorunuz devam ederse bunla bir video çekip sizlere sunarım....!
- tasiyici
- Megabyte3

- Mesajlar: 1452
- Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 27 kez
- Teşekkür edildi: 13 kez
Re: eski oyunlarda sorun
sims ve counter 1.5 yada 1.6 yı çalıştıramadık counter açılıyor ama ekran küçüçük kalıyor çözünürlük ayarlanmıyor vede tam ekran olmuyor
Re: eski oyunlarda sorun
counter strike için ayarlarda directx etkin olsun, win8'e de eski directx yükle.
- Ensatech
- Megabyte2

- Mesajlar: 1173
- Kayıt: 22 May 2006, 19:07
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 85 kez
- Teşekkür edildi: 190 kez
Re: eski oyunlarda sorun
Aslında CS OpenGL oyunudur. Grafik sürücüsü win10 uyumlu olup güncel olduğu sürece çalışması lazım. Yine sorun varsa ise 8 den hatırladığım halflife.exe (veya benzeri) Veri yürütme engellemesine DEP ayarlarından eklemek gerekebilir.
Bunun dışında daha çok kırılmış korsan oyunlarda güncell işletim sistemleri sorun çıkarıyor mesela GRID 2 nin win 8 de açılması söz konusu iken 8.1 ve üzerinde çalışmıyor hiç bir şekilde başaramadık. Eksik dediği şeyleri yüklesen bile, ya kırmayı yapanların kullandığı teknikler başarısız oluyo yada oyun sistemdeki API yi tanıyamıyor. Uyumluluk dahi başarılı olmuyo. Kırılmış oyunlarda en sorunsuz 7.
10 kütüphanesinde Dx 12 ile geldiği için 8 ve 9 dosyaları yok bunları kurmak için dxweb_setup aracını tavsiye ederim.
Bunun dışında daha çok kırılmış korsan oyunlarda güncell işletim sistemleri sorun çıkarıyor mesela GRID 2 nin win 8 de açılması söz konusu iken 8.1 ve üzerinde çalışmıyor hiç bir şekilde başaramadık. Eksik dediği şeyleri yüklesen bile, ya kırmayı yapanların kullandığı teknikler başarısız oluyo yada oyun sistemdeki API yi tanıyamıyor. Uyumluluk dahi başarılı olmuyo. Kırılmış oyunlarda en sorunsuz 7.
10 kütüphanesinde Dx 12 ile geldiği için 8 ve 9 dosyaları yok bunları kurmak için dxweb_setup aracını tavsiye ederim.
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: eski oyunlarda sorun
Driver booster pro yükle. Oyun için gerekli herşeyi güncelleyip yükle. Ben bu şekilde Windows 10'da açılmayan oyunları açtım. Sonucu yazarsın.tasiyici yazdı:yok abi bende 7 varda kardeşime laptop aldık win 10 kurulu geliyor ya ondan sordum teşekkürler
- tasiyici
- Megabyte3

- Mesajlar: 1452
- Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 27 kez
- Teşekkür edildi: 13 kez
Re: eski oyunlarda sorun
win 10 yeni yükledim hafta içi oyunları indirip yükleyeceğim geri dönüş yapacagım arkadaşlar
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez

