
Arkadaşlar bugün iki bölümden oluşan sabit diskimi birleştirirken yanlışlıkla resimde görüldügü gibi dinamik disk haline getirdim şuanda sistem çalışıyor herhangi bir sorun yok dinamik disk olaraka devam etmemin bir sakıncası olurmu,sakıncası var derseniz nasıl düzeltebilirim.




