1.) Meraklı olun.
Çevrenizdeki olayları sorgulayarak zekanızı geliştirmeye çalışın.
2.) Zeka oyunları oynayın.
Gazete ve dergilerdeki zeka oyunlarını oynamak için fırsat oluşturun.
3.) Numaraları ezberleyin
Yakınlarınızın telefon numaralarını ezberleyin.
4.) Ad, soyad ezberleyin.
Yeni tanıştığınız kişilerin isim ve soyadlarını aklınızda tutmaya çalışın.
5.) Önem verin.
Günlük yaşantınızda pek çok şeye önem verin. Önem verilen şeyler daha çok akılda kalır.
6.) Siz onları arayın.
7.) Konuşun, tartışın.
Güncel konuları bilen birileri ile konuşun, tartışın.
8.) Yapabileceklerinizi yapın.
Bir şey zor geldiği zaman pes etmeyin.
9.) Esprili olun.
10.) Kitap okuyun.
11.) Paylaşın.
12.) Düzgün konuşun.
13.) Liste yapmayın
14.) Doğaçlama konuşun
15.) Yabancı dil öğrenin.
TRWE_2012
SAKARYA 2016
Hafızayı Diri Tutmanın 15 Yolu....!
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15196
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2519 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Re: Hafızayı Diri Tutmanın 15 Yolu....!
Liste'yi kafanızda değişken atayarak yapın.Mesla "Bugün ben dershaneye gideceğim ama Ali'nin gelmesine bağlı(değişken Ali'nin gelmesi)
Bir şey konuşurken alışılmış cümle kalıplarının dışına çıkın Mesela:
"Vay anasını ne güzel kızmış galiba fabrika ayarları orjinal.............!"
Bir şey konuşurken alışılmış cümle kalıplarının dışına çıkın Mesela:
"Vay anasını ne güzel kızmış galiba fabrika ayarları orjinal.............!"
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Hafızayı Diri Tutmanın 15 Yolu....!
trwe sen aşk acısı çektin mi? Hadi itiraf et sen aşkta kaybedenlerdensin :D
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Hafızayı Diri Tutmanın 15 Yolu....!
aşk acısı çekmeyen birini gösterin bana abi yok ki :D ha karşılıklı ha platonik.
