bunlar estetik ile böyle oluyorlar. Rusya'da benzerleri oldukça fazla onlarda barbie bebeklere benziyorlar. Ancak biz insanız ve çok itici geliyor bana :)
Elsa'nın ürkütücü yanı insana benzememesi. siz kırılacak gibi bir insan gördünüz mü? Böyle bir bebek doğsa üzülürüz. Hastalıklı doğmuş diye. Bel incecik yüz desen güzel ama makyajı sildiğinde kemik kalacak :)