Bir Donanım Sorgulaması

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5310 kez

Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Geçenlerde yabancı bir windows 8 formunda gezerken bu formun bir üyesi kendi oluşturduğu bilgisayarın en iyi olduğunu idda ediyor ve forumdaki diğer üyelere (TRWE üyededir bu forum'a) meydan okuyordu.Sizce bu üyenin sistemi gerçekten üstün bir sistem mi? Benim donanım bilgim yazılım bilgim kadar iyi değil maalesef

O Üyenin (sanırım bayan) bilgisayar sistemi:
Intel i7 4770k @ 4500 MHz | Asus Z87 Plus | 32 GB DDR3 1822 MHz (9-9-9-28) 1.60v
Radeon 280X 3GB 384-Bit 1180 / 6800 MHz | SSD: 240GB | HDD: 3x500GB + 2TB
Water Cooler Corsair H60 (Push-Pull) | Case Corsair Carbide 300R
Sizce nasıl bir sistemi var yoksa salıyormu?


TRWE_2012
SAKARYA 2016
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19725 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen velociraptor »

Donanım takibi şımarık zengin çocuklarının işidir , Geliri çok çok iyi olmayan hiçbir bilgisayarcının , eğer bir Bilgisayar dergisinin test merkezinde çalışmıyorsa yeni donanımları deneme şansı olmaz , bilgisi sadece yazılanlardan ibarettir (Oda takip ediyorsa) , ben yazılanlara güvenmediğimden donanımı takip etmem . çünkü test etme şansım yoktur , bu ön açıklamadan sonra bilgisyarının kişisel kullanım açısından oldukça iyi göründüğünü söyleyebilirim , lakin tekil bilgisayarlarla hiçbir şey yapılamaz ancak binlercesi biraraya geldiğinde işe yarar bir güç oluştururlar (server ağı gibi)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5310 kez

Re: Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Katılıyorum size....!
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5310 kez

Re: Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Bizde bir test merkezi oluşturabilir miyiz.Bu olanaklı mıdır?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19725 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen velociraptor »

Pek mümkün görünmüyor milyonlarca yeni donanım çıkartılıyor ve bunların satın alınıp denenmesi imkansız gibi birşey Bilgisayar dergileri bile 1/1000 ini test edemiyor (Ki donanım üreticileri onlara test etmeleri için donanımları beleş yollarlar)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5310 kez

Re: Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Yani bütün forum üyeleri bir araya gelip bir miktar para ile bir donanım merkezi oluşturabilir myiz.Ve bu sonuçları chip bir dergi oluşturup daha geniş kitlere oluştarabilir myiz.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19725 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen velociraptor »

Bu mümkündür lakin böylesi bir organizasyonda yeralmak istemem , Bunun bazı sebepleri mevcut , lakin forum veya sizlerle bir alakası yok
Kullanıcı avatarı
yibudak
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 221
Kayıt: 06 Ağu 2015, 00:21
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Re: Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen yibudak »

ddr3'ü görünce gülmeye başladım... tabii ki de en iyisi değil ama gayet iyi, 32 gb ram sadece para israfı olmuş
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5310 kez

Re: Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Pekala en iyi sistem nasıl olmalı Notebook Ve Masaüstü olarak.....!
Kullanıcı avatarı
yibudak
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 221
Kayıt: 06 Ağu 2015, 00:21
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Re: Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen yibudak »

trwe yazdı:Pekala en iyi sistem nasıl olmalı Notebook Ve Masaüstü olarak.....!
elektronik tamamen şans işi... her bir parçasının bir diğeri ile kusursuz uyması lazım ki iyi bir sistem elde edilsin. velociraptor'un dediği gibi zengin şımarık insanlar bunlarla uğraşır, gerek yok yani 32 gb ram'e...
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen GOG »

en iyi sistem her zaman elindeki bütçeye göre oluşur bu işin sonu yok, ne kadar paran varsa o kadar iyi bilgisayarın vardır.
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Bir Donanım Sorgulaması

Mesaj gönderen trasmus »

İşlemci eski, anakart bir alt model, anakartı ddr4 desteklemediği için dd3 takılı, cs için ideal :D
Neyin kafasını yaşıyomuş diye sorsaydınız, önemli olan saf güç değil uyumluluktur.
Cevapla