Ana Sayfada Yorum Yapma Konusunda Öneri
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Ana Sayfada Yorum Yapma Konusunda Öneri
Foruma üye girişimizle anasayfaya yorum yapsak güzel olmaz mı? Yani Forumdaki üyeliğimizle anasayfada yorum yapılmasını öneriyorum. Mesela Google bakın bir giriş ile Chrome, Gmail, Google+, Youtube, Play store ve daha birçok şeye tek hesap girişiyle yapılıyor.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Ana Sayfada Yorum Yapma Konusunda Öneri
Güvenlik açısından bunu uygulamak sakıncalı olacaktır busefer forumda sahte hesap açıp anasayfaya uygunsuz yorum yazılmasına sebep olabilir
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Ana Sayfada Yorum Yapma Konusunda Öneri
Belli bir zaman ve mesaj saysını doldunranlar yazabilsin. Örneğin Vip üyeler gibi..

