Avril Lavigne - Nobody's Home (Acoustic)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19709 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Avril Lavigne - Nobody's Home (Acoustic)
müthiş bir sanatçı ve hiç yaşlanmıyor ben bıle değiştim yaşlandım bu kadın aynı :D
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19709 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Avril Lavigne - Nobody's Home (Acoustic)
Yıllardır kendisine hayranım , bu 8-10 yıl önceki bir çekim , piyanoyu da muhteşem çalar
malesf yıllar ona da acımıyor son hali aşağıda

malesf yıllar ona da acımıyor son hali aşağıda

