Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim - Çözüldü

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim - Çözüldü

Mesaj gönderen cankusa »

https://www.sordum.net/14090/dism-ile-in ... re-edelim/

Yukardaki konuda anlatılan Adım 6 da Cmd yi admin ile çalıştırdıgımızda kodlar var bunları aşadaki şekildeki gibi mi verecegiz

Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen velociraptor »

Hayır abi bütün kodu vereceksin kod parçalara ayrılmayacak
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen cankusa »

Klasörlerin oldugu yer

Resim

dism /mount-wim /wimfile:c:\win7\sources\install.wim /index:4 /mountdir:c:\mount

Resim

dism /image:c:\mount /add-package /packagepath:c:\ie

Resim

Komut sistemini Yönetci olarak çalıştırıp yukardaki kodları yapıştırdıgımda resimdeki Hataları alıyorum
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen velociraptor »

Win7 klasörünü birde küçük harf yap bakalım derdi o muymuş
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen cankusa »

Oluşturduhum 4 klasörün isimlerinin hepsini küçük olarak düzeltmeme ragmen sonuç olumsuz

ıe
mount
ubdates
win7
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen velociraptor »

ıe - ie olmalı , yazıları kendi sistemimde dener sonra yazarım , windows 7 ultimate veya enterprise kullanıyorum , sendeki windows türü nedir ? olmadı Team ile bağlanır bakarım
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen cankusa »

Windows 7 64 bit Ultımate
Service Pack 1

Aynı versionu kullanıyoruz
formatta kullandıgın win 7 ultımate Türkçe ıso varsa indirebilirim
benim kullandıgım ıso var

Müsait oldugunda baglanabiliriz
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen cankusa »

velociraptor ile Team baglantısı kurularak sorunu çözmüştür kendisine çok teşekür ediyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen velociraptor »

Lafı olmaz abi , Windows 7 ISO dosyasına sadece internet explorer 11 ilavesi yapıldı , güncellemeler entegre edilse bile hernedense güncelleme kontrolü yapıldıktan sonra aynı güncellemeleri tekrar indiriyor , script , dism , program yöntemlerinin hepsini denememe rağmen durum değişmedi ne yazıkki , ve başkalarının yaptığı entegelerdede aynı durum mevcut , ilk başta normal gibi duruyor ertesi gün veya 2. güncellemede sözde kurulu tüm güncellemeleri tekrar indiriyor
Kullanıcı avatarı
iso1
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 12 Kas 2006, 16:21

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen iso1 »

slm,neden NTLite kullanmıyorsunuz ?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen velociraptor »

Öyle çöpleri kullanmam - İlk verisonundan beri alerjim var , XP de kullanıp nasıl kendi reklamlarını modifikasyona kattığını gördüm ve Nlite ile oluşturlan İşletim sistemlerinde temel fonksiyon bozulmalarına rastlamıştım , bu sadece yeterince test edilmeden çıkartıldığının değil aynı zamanda beceriksizliğin bir göstergesidir , ben o yazılımda göreceğimi seneler önce görmüştüm birdaha da kulanmadım ve kullandırtmadım , birşey entegre edeceğiz diye İşletim sistemini bozmanın anlamı yok
Kullanıcı avatarı
iso1
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 12 Kas 2006, 16:21

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen iso1 »

Bu sari olanı usta ilk derken şu KB3AIK miydi ne yüklüyordun ondan mı bahsediyorsun?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen velociraptor »

KB3AIK kullanmadım , ben DISM il denemeler yapmıştım sonra aşağıdakini kullandım
https://www.sordum.net/20740/win-toolkit ... re-edelim/
yine DISM in bir script ile otomatikleştirilmişi
https://www.sordum.net/12887/internet-ex ... re-edelim/

bir süredir entegrasyon yapmadım , Son durum nedir bilemiyorum , lakin win toolkit ile deneyin derim , belkide entegre tutar.
Kullanıcı avatarı
iso1
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 12 Kas 2006, 16:21

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen iso1 »

Buyur usta bir dene ben eskisinide kullandim çok uyuz bir şeydi biliyorum ama bu öyle değil.Memnun kalırsın zannedersem,senin hem EN.var hem DEU.

https://www.ntlite.com/download/
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Windows 7 Dvd Iso muza entegre edelim

Mesaj gönderen velociraptor »

teşekkürler umarım düzeltmişlerdir , gerekirse bir deneme yapıp burada downloada sunar anasayfaya da konu açarım - kısmet
Cevapla