ıe - ie olmalı , yazıları kendi sistemimde dener sonra yazarım , windows 7 ultimate veya enterprise kullanıyorum , sendeki windows türü nedir ? olmadı Team ile bağlanır bakarım
Lafı olmaz abi , Windows 7 ISO dosyasına sadece internet explorer 11 ilavesi yapıldı , güncellemeler entegre edilse bile hernedense güncelleme kontrolü yapıldıktan sonra aynı güncellemeleri tekrar indiriyor , script , dism , program yöntemlerinin hepsini denememe rağmen durum değişmedi ne yazıkki , ve başkalarının yaptığı entegelerdede aynı durum mevcut , ilk başta normal gibi duruyor ertesi gün veya 2. güncellemede sözde kurulu tüm güncellemeleri tekrar indiriyor
Öyle çöpleri kullanmam - İlk verisonundan beri alerjim var , XP de kullanıp nasıl kendi reklamlarını modifikasyona kattığını gördüm ve Nlite ile oluşturlan İşletim sistemlerinde temel fonksiyon bozulmalarına rastlamıştım , bu sadece yeterince test edilmeden çıkartıldığının değil aynı zamanda beceriksizliğin bir göstergesidir , ben o yazılımda göreceğimi seneler önce görmüştüm birdaha da kulanmadım ve kullandırtmadım , birşey entegre edeceğiz diye İşletim sistemini bozmanın anlamı yok