
(s) Sürücüsündeki bazı dosyalar hala kullanımda
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
(s) Sürücüsündeki bazı dosyalar hala kullanımda
(s) sürücüsündeki bazı dosyalar hala kullanımda ne anlama geliyor. Shadow Defender programında bu uyarıyı ilk defa alıyorum. Driver Talent programı ile sürücüleri güncelledikten sonra bu uyarıyı gördüm. Shadow Defender Programı silip yükledim Combofix ile tarama yaptım ama yine böyle bir uyarı alıyorum.


- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: (s) Sürücüsündeki bazı dosyalar hala kullanımda
bak bakalım Driver talent klasörünü silebiliyormusun eğer silemiyorsan çözümü aşağıda
https://www.sordum.net/22833/silinemeyen ... yontemler/
https://www.sordum.net/22833/silinemeyen ... yontemler/
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: (s) Sürücüsündeki bazı dosyalar hala kullanımda
Driver talent programını sildim. C diskinde Driver talent diye tarattım herhangi bir dosya yada klasör yok. Yani Driver talent konusunda temiz sanırım
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: (s) Sürücüsündeki bazı dosyalar hala kullanımda
sonuçta değişiklik oldumu ve görev yöneticinsen farklı bilmediginiz bir dosya çalışıyor mu?
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: (s) Sürücüsündeki bazı dosyalar hala kullanımda
Shadow Defender çalıştırdığımda bu uyarıyı veriyor. Görev yöneticisinde uygulamalar kısmında bişi yok. işlemler ve hizmetlerkısmında neye bakacam bilmiyorum.
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: (s) Sürücüsündeki bazı dosyalar hala kullanımda
görev yöneticisinin resmimi çekip atabılırmısınız belki bizim gözümüze bişeyler çarpabılır alt da bir uygulama çalıştıgından bu hatayı veriyor.
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez

