ShareX [Portable]

Kurulum gerektirmeyen (portable) programların paylaşım alanıdır..
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

ShareX [Portable]

Mesaj gönderen GOG »

Resim

ShareX ekranınızdan görüntü alabilmenize ve bu görüntüyü anında paylaşabilmenize imkan tanıyan bir ekran görüntüsü yakalama programıdır.Ve dahada fazlası dosyada upload edebılırsınız.

Resmi Sitesi

ShareX 10.5 [Portable]
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53941
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: ShareX Portable

Mesaj gönderen velociraptor »

Eline sağlık
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: ShareX Portable

Mesaj gönderen GOG »

ShareX 10.4 sürümüne güncellendi.
Kullanıcı avatarı
Jaex
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 06 Ara 2015, 23:54

Re: ShareX [Portable]

Mesaj gönderen Jaex »

Teşekkürler yazılımım için konu açtığın için. Sormak istediğim bir soru vardı, ShareX için her sürümde portable zip dosyası yayınlıyorum burda https://github.com/ShareX/ShareX/releases fakat bunu tercih etmek yerine .paf (PortableApps) dosyası yaratmayı tercih etmişsin, bunun nedeni nedir acaba?

Benimde .paf dosyası yaratmayı öğrenmem gerekcek ShareX için çünkü yakında .NET uygulamalarını PortableApps a koymaya izin vercekler. Fakat buraya baktığımda http://portableapps.com/development çok fazla yazı olduğu için uğraşmak istemedim. Epey zor olcak gibi gözüküyor.
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: ShareX [Portable]

Mesaj gönderen GOG »

rica ederim umarım paf çevirmemde bir sakinca görmemişsinizdir rahatsız olduysanız hemen silebilirim başlıgı paf gelince paf bir kaç avataj var mesela data klasör oluşur bütün bilgiler burara kalır data sılersek yazılım sıfırdan kurulmus gıbı olur ve de PortableApps uyumlu olur ben bunun platformunu kullanıyorum aslında devoloment bakıp bende cok korkmustum aslında o kadar korkulcak degıl genel olarak hazırlayabılırsınız ama tabi ayrıntılarda cok ingilizce bilginiz oldgunu görebiliyorum sonuçta bir yazılım hazırlıyorsunuz öğrenemiceginiz bişey değil.Aşırı bılgım olmasada elimden geldiğince yardımcı olabılırım isterseniz.
Kullanıcı avatarı
Jaex
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 06 Ara 2015, 23:54

Re: ShareX [Portable]

Mesaj gönderen Jaex »

Sormamdaki asıl amacım belki GitHub da yayınladığım Portable sürümlerini görmemişsinizdir belki diye idi yani paf dosyası yaratmanız ile ilgili hiç bir sorunum yoktu. Diğer bir amacımda belki paf yaratmamda yardımcı olabilcek olmanız idi. Uzun yazıları okumayı pek sevmediğimden development kısmındaki abartı fazla yazı gözümü korkuttu :D

Avantaj bakımından paf data klasörü oluşturuyor demişsiniz fakat ShareX portable sürümüde özel klasör oluşturuyor çalıştığı yerde ve burda saklıyor bütün ayar ve kaydetceği ekran görüntülerini ve bu klasörü sildiğinizde yazılım sıfırdan kurulmuş gibi oluyor.

Kendi portable zip imi böyle yazdığım kod ile yaratıyorum:
https://github.com/ShareX/ShareX/blob/m ... Program.cs

Özel mesaj atcam şimdi size iletişim bilgilerimi vermek için böylece yardım etmek isterseniz paf konusunda daha kolay olur.
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: ShareX [Portable]

Mesaj gönderen GOG »

paf sürümüne uyarlıyıp portableapps yollarsanız hem bizim için hemde daha fazla kitle bulabılırsınız .
nanobyte
Bit
Bit
Mesajlar: 1
Kayıt: 09 Ara 2015, 20:51

ShareX [Portable]

Mesaj gönderen nanobyte »

Alternatif bir uygulama olarak Lightshot'uda deneyebilirsiniz. Mac ve PC platformu için geliştiriliyor.

Lightshot
Kullanıcı avatarı
Jaex
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 06 Ara 2015, 23:54

Re: ShareX [Portable]

Mesaj gönderen Jaex »

nanobyte yazdı:Alternatif bir uygulama olarak Lightshot'uda deneyebilirsiniz. Mac ve PC platformu için geliştiriliyor.

Lightshot
Lightshot Imgur a resimleri yükleyip kendi sayfasına bu imgur resmini embed edip etrafınıda reklamlarla dolduruyor fakat ShareX direk imgur resim linkini veriyor.
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: ShareX [Portable]

Mesaj gönderen GOG »

@jaex ShareX ile mega upload edince tarayıcı üzerinden tam olarak indirmiyor şifre çözümlemedi diyor tam olarak key bir şekilde vermiyor sanırım linki bilginiz var mı?
Kullanıcı avatarı
Jaex
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 06 Ara 2015, 23:54

Re: ShareX [Portable]

Mesaj gönderen Jaex »

Ond3rkor yazdı:@jaex ShareX ile mega upload edince tarayıcı üzerinden tam olarak indirmiyor şifre çözümlemedi diyor tam olarak key bir şekilde vermiyor sanırım linki bilginiz var mı?
ShareX 10.5 mı kullanıyorsun?
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: ShareX [Portable]

Mesaj gönderen GOG »

ShareX 10.4.0'dı ve paf konusunda bir çalışmanız olucak mı?
Kullanıcı avatarı
Jaex
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 06 Ara 2015, 23:54

Re: ShareX [Portable]

Mesaj gönderen Jaex »

Ond3rkor yazdı:ShareX 10.4.0'dı ve paf konusunda bir çalışmanız olucak mı?
10.5.0 da çözülmüş olması lazım o sorun.
paf yapmayı öğrenebilsem bile .NET uygulamalarını kabul etmiyor PortableApps şuan.
paf yapmak kolay olsa yıllar önce yapardım genede hazır olsun diye .NET kabul ettiklerinde.
Kullanıcı avatarı
GOG
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2551
Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19 kez
Teşekkür edildi: 60 kez
İletişim:

Re: ShareX [Portable]

Mesaj gönderen GOG »

evet bu sorun 1.5.0 ile çözülmüş, ama bit.ly url kopyalıyamıyorum bılgınız olsun ve .NET destek vermesınler bu kişilerin pc olması gereklı zaten diyebiliyorum.Bu arada bende 1.5.0 paf sürümü güncelledi.
Kullanıcı avatarı
Jaex
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 06 Ara 2015, 23:54

Re: ShareX [Portable]

Mesaj gönderen Jaex »

Ond3rkor yazdı:evet bu sorun 1.5.0 ile çözülmüş, ama bit.ly url kopyalıyamıyorum bılgınız olsun ve .NET destek vermesınler bu kişilerin pc olması gereklı zaten diyebiliyorum.Bu arada bende 1.5.0 paf sürümü güncelledi.
Mega ve bit.ly denedim ve sorunsuz çalıştı. Mega a resimi upload edip linki bit.ly ile kısaltıp kopyaladı bit.ly linkini.
Cevapla