https://www.sordum.net/21759/windows-10- ... aldiralim/
Mağaza uygulamalarını yukarıdaki şekilde veya başka herhangi bir programla kaldırdıktan sonra uygulamalar zaman içinde kendi kendilerine tekrar yükleniyorlar. bu yüklemeleri yapan installagent.exe aşırı işlemci kullanarak bilgisayarı ısıtıyor. silinen bu uygulamaların tekrar yüklenmesini engellemenin bir yolu yok mu?
Mağaza Uygulamaları sorunu
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Mağaza Uygulamaları sorunu
şu şekilde bir dene :
gpedit.msc > User Configuration > Administrative Templates > Windows Components > Store > Turn off the Store application a çift tıklayalım ve enable yapalım , eğer yerel grup ilkesi düzenleyicin yoksa aşağıdaki reg kaydını oluştur
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Policies\Microsoft\WindowsStore kısmına
new DWORD değeri ismi ise "RemoveWindowsStore" değer olarak 1 dersek disable olur 0 dersek tekrar aktif olur
gpedit.msc > User Configuration > Administrative Templates > Windows Components > Store > Turn off the Store application a çift tıklayalım ve enable yapalım , eğer yerel grup ilkesi düzenleyicin yoksa aşağıdaki reg kaydını oluştur
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Policies\Microsoft\WindowsStore kısmına
new DWORD değeri ismi ise "RemoveWindowsStore" değer olarak 1 dersek disable olur 0 dersek tekrar aktif olur
- Alper1991
- Byte2

- Mesajlar: 94
- Kayıt: 22 Eyl 2007, 14:34
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 10 kez
Re: Mağaza Uygulamaları sorunu
cevap için teşekkür ederim.
daha önce W10Privacy, O&O ShutUp10, Destroy Windows 10 Spying gibi programlar kullanmıştım. herhalde bu programlar sayesinde kayıt defterinde RemoveWindowsStore ayarı zaten o şekilde vardı. demek ki fayda etmemiş.
ayrıca türkçe grup ilkesi düzenleyicide store mağaza olarak çevrilmemiş
dijital dolap diye bir ayarı etkinleştirdim bakalım fayda edecek mi?
daha önce W10Privacy, O&O ShutUp10, Destroy Windows 10 Spying gibi programlar kullanmıştım. herhalde bu programlar sayesinde kayıt defterinde RemoveWindowsStore ayarı zaten o şekilde vardı. demek ki fayda etmemiş.
ayrıca türkçe grup ilkesi düzenleyicide store mağaza olarak çevrilmemiş
dijital dolap diye bir ayarı etkinleştirdim bakalım fayda edecek mi?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- Alper1991
- Byte2

- Mesajlar: 94
- Kayıt: 22 Eyl 2007, 14:34
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 10 kez
Re: Mağaza Uygulamaları sorunu
artık format attıktan sonra windowsun çöplerini temizlerken şu ikisinden birini uyguluyorum
temizlenen şeylerin ya da değiştirilen ayarların eksikliğini hiç hissetmedim
https://github.com/adolfintel/Windows10-Privacy
https://github.com/Sycnex/Windows10Debloater
temizlenen şeylerin ya da değiştirilen ayarların eksikliğini hiç hissetmedim
https://github.com/adolfintel/Windows10-Privacy
https://github.com/Sycnex/Windows10Debloater
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Mağaza Uygulamaları sorunu
Aşağıdakini de bir dene derim
https://www.sordum.net/44139/windows-10 ... uklemesin/
https://www.sordum.net/44139/windows-10 ... uklemesin/
