Sony Vaio Formata Başlamıyor

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen Mu®aT »

merhaba arkadaşlar. sony vaio laptopuma windows 7 kurmak istiyorum fakat bir türlü formata başlamıyor. assist tuşu hiç bir işe yaramıyor. F10 aynı şekilde.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53947
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen Mu®aT »

format attım ingilizce win7 ve internete nasıl bağlıcam bilmiyorum :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53947
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Sürücüleri eksi olabilir aygıt yöneticisinde sarı ünlem varmı bir bak yoksa zaten otomatik bağlanacaktır
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen Mu®aT »

ona nerden bakacağım abi. ingilizcede bu
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53947
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Windows ve R tuşlarına bas ve aşağıdaki kodu çalıştır

Kod: Tümünü seç

mmc devmgmt.msc
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen Mu®aT »

hocam ekran görüntüsünü paylaştım.
Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53947
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen velociraptor »

sarı olanların hepsi eksik sürücüler , onları kurman gerekir.
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen Mu®aT »

tam da bu noktada yardımınız gerekiyor :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53947
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Laptopun alt kısmında bir seri numarası vardır onu aşağıdaki linkteki boşluğa gir ve sürücülerinin linkini versin
http://esupport.sony.com/p/select-syste ... TOR=DRIVER

gerisi zaten çocuk oyuncağı indirp kuracaksın
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen Mu®aT »

galiba yok listede. ilginç
Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53947
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen velociraptor »

ilginç nette de böyle bir sürücü görünmüyor
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen Mu®aT »

ne yapcam şimdi eyvahlar olsun
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53947
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen velociraptor »

hatta adamlar Sony nin sitesine yazmışlar yine sonuç yok
https://community.sony.ee/t5/pcs-access ... d-p/655550

Yapacağın şey aslında format atmadan sürücülerini yedeklemekti , yada varsa recovery yapmak , oda olmuyorsa windows 8.1 yada 10 kurup denemek bazen tüm sürücüleri kendi otomatik bulabiliyor
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor

Mesaj gönderen Mu®aT »

bende 8.1 indiriyorum maşallah 3 gün var daha
Cevapla