Sony Vaio Formata Başlamıyor
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Sony Vaio Formata Başlamıyor
merhaba arkadaşlar. sony vaio laptopuma windows 7 kurmak istiyorum fakat bir türlü formata başlamıyor. assist tuşu hiç bir işe yaramıyor. F10 aynı şekilde.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor
doğru yolu bulmuşsun sonunda :) aşağıdaki yazılara bir göz at
https://www.sordum.net/18490/yeni-asus-l ... or-cozumu/
https://www.sordum.net/14461/uefi-bios-i ... 7-kuralim/
https://www.sordum.net/18490/yeni-asus-l ... or-cozumu/
https://www.sordum.net/14461/uefi-bios-i ... 7-kuralim/
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor
format attım ingilizce win7 ve internete nasıl bağlıcam bilmiyorum :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor
Sürücüleri eksi olabilir aygıt yöneticisinde sarı ünlem varmı bir bak yoksa zaten otomatik bağlanacaktır
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor
Windows ve R tuşlarına bas ve aşağıdaki kodu çalıştır
Kod: Tümünü seç
mmc devmgmt.msc- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor
Laptopun alt kısmında bir seri numarası vardır onu aşağıdaki linkteki boşluğa gir ve sürücülerinin linkini versin
http://esupport.sony.com/p/select-syste ... TOR=DRIVER
gerisi zaten çocuk oyuncağı indirp kuracaksın
http://esupport.sony.com/p/select-syste ... TOR=DRIVER
gerisi zaten çocuk oyuncağı indirp kuracaksın
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: Sony Vaio Formata Başlamıyor
hatta adamlar Sony nin sitesine yazmışlar yine sonuç yok
https://community.sony.ee/t5/pcs-access ... d-p/655550
Yapacağın şey aslında format atmadan sürücülerini yedeklemekti , yada varsa recovery yapmak , oda olmuyorsa windows 8.1 yada 10 kurup denemek bazen tüm sürücüleri kendi otomatik bulabiliyor
https://community.sony.ee/t5/pcs-access ... d-p/655550
Yapacağın şey aslında format atmadan sürücülerini yedeklemekti , yada varsa recovery yapmak , oda olmuyorsa windows 8.1 yada 10 kurup denemek bazen tüm sürücüleri kendi otomatik bulabiliyor
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36


