Windows 7 İle Yazıcı Uyumsuzluğu? - Çözüldü

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Windows 7 İle Yazıcı Uyumsuzluğu? - Çözüldü

Mesaj gönderen seheryeli »

Slam arkadaşlar Windows 7 de Brother, DCP-J315W yazıcı kullanıyorum kablosuz, her şey normal, yazdırıyor kopya yapıyor sadece (scanner) de problem var yani tarayıcıda, bir türlü çözemedim ve bulamadım neden olabilir ki? yani üçü de aynı yazıcının üzerinde, yazıyı yazıyor kopya yapıyor ama tarama yapamıyor ve resimdeki hatayı veriyor, (tarayıcı algılanmadı) diyor o zaman öbürlerini nasıl yapıyor anlamadım saygılar

Resim
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Windows 7 İle Yazıcı Uyumsuzluğu?

Mesaj gönderen seheryeli »

halloldu, driver ini indirdim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Windows 7 İle Yazıcı Uyumsuzluğu? - Çözüldü

Mesaj gönderen velociraptor »

Geri bildirim için teşekkürler
Cevapla