
Windows 7 İle Yazıcı Uyumsuzluğu? - Çözüldü
Windows 7 İle Yazıcı Uyumsuzluğu? - Çözüldü
Slam arkadaşlar Windows 7 de Brother, DCP-J315W yazıcı kullanıyorum kablosuz, her şey normal, yazdırıyor kopya yapıyor sadece (scanner) de problem var yani tarayıcıda, bir türlü çözemedim ve bulamadım neden olabilir ki? yani üçü de aynı yazıcının üzerinde, yazıyı yazıyor kopya yapıyor ama tarama yapamıyor ve resimdeki hatayı veriyor, (tarayıcı algılanmadı) diyor o zaman öbürlerini nasıl yapıyor anlamadım saygılar


- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez

