Erişimi engelleme konusunda çok güzel ama sadece klasör için olması yetersiz. Artı dosyalara da erişim engeli yaparsa daha güzel olur bence.
Ayrıca
1 Klasör gizleme yanında dosya da gizlerse daha güzel olur. Birde Normal gizleme pek etkili değil Sistem dosyası gibi gizlerse daha kullanışlı olur.
2 Klasörün alt klasör ve dosyalarına da uygularsa daha kullanışlı olur bence...
Aslında easy-context-menu içinde var.

Ama her bilgisayar bize ait değil easy-context-menu kuramayız. Böyle portable bir Vbs kod güzel olurdu.


