
Anasayfada hava durumunun bozulması problemi ile ilgili açtığımız başlık büyük ilgi gördü
https://www.sordum.net/20566/hava-durumu ... nu-cozelim
o nedenle bazı adımlarını otomatikleştirmek gerektiğini düşündüm ve basit iki .exe oluşturdum
İçerisindeki beni oku kısmında herşey açıklanmıştır


