Microsoftun gelecek olan işletim sistemi Windows 9 un ilk görüntüleri ComputerBase isimli bir Alman sitesinde yayımlandı , Technical Preview and the build number is 9834 (Windows 8.1 in numarası: 9600) , Microsoft Eylül sonu gibi "public preview build" i yayımlamayı düşünüyor
Windows 9 ile ilgili ilk görüntüler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Windows 9 ile ilgili ilk görüntüler
Microsoftun gelecek olan işletim sistemi Windows 9 un ilk görüntüleri ComputerBase isimli bir Alman sitesinde yayımlandı , Technical Preview and the build number is 9834 (Windows 8.1 in numarası: 9600) , Microsoft Eylül sonu gibi "public preview build" i yayımlamayı düşünüyor
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Windows 9 ile ilgili ilk görüntüler
video için teşekkürler abi windows 8'de yapmaları gereken şeyleri windows 9 yapıyorlar gördüğüm kadarıyla seçim şansı sunuyorlar metro mu başlat mı diye.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Windows 9 ile ilgili ilk görüntüler
Klasik Microsoft işte milletin ihtiyacı olan birşeyi kaldır sonrada yenilik diye sun , o halde en yeni sistemi kullananlar halen XP kullananlar mı demeliyiz :)
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Windows 9 ile ilgili ilk görüntüler
5 senede bir işletim sistemi çıkarsalar şirketleri ve şahıs yormasalar çok güzel olcak ama nerde 2 değişiklik yapıyorlar yeni sistem çıkartıyor adamlar.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Windows 9 ile ilgili ilk görüntüler
5 senede bir çıkarsalar orjinal işletim sistemi alırım dıyorum ama her sene cıkıyo hangi birini alcağız abi o zaman biz de duygusal korsanlığa başvurcağız hep.Tabi adamların umrunda bile değiliz :D
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Windows 9 ile ilgili ilk görüntüler
Kullanıcı isteklerini göz ardı etmeye başladılar , buda şımardılar demektir , eğri aşağıya doğru gitmeye başlamadan önceki klasik hareketler bunlar , bakalım sonları ne olacak , ilaveten bunlar yeni bilgisayarlarla millete dayatma sistem satıyorlar , buna hükümet nasıl izin veriyor anlamıyorum , saf vatandaş aldığı bilgisayar fiyatının içinde işletim sisteminin parasını ödediğinden bihaber , hatta işletim sisteminin ayrı birşey olduğunu dahi bilmiyor , sistemi bozulsa bilgisayarı bozuldu sanıyor bu tamamen legal görünen illegal bir rekabettir , kullanıcıya şöyle denmeli:
yeni bilgisayarınızı nasıl istersiniz :
1. İşletim sistemsiz (free doslu diyelim)
2. Lİnux lu
3. Windows lu
Hiç bu teklifleri sunan bir satıcı ile karşılaştınızmı - dediğim gibi bu dayatma bir satış
yeni bilgisayarınızı nasıl istersiniz :
1. İşletim sistemsiz (free doslu diyelim)
2. Lİnux lu
3. Windows lu
Hiç bu teklifleri sunan bir satıcı ile karşılaştınızmı - dediğim gibi bu dayatma bir satış
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Windows 9 ile ilgili ilk görüntüler
aynen öyle abi anca netten alış verişlerde bazı yerlerde free doslu geliyor diğerlerini hepsi windows zannediyorlarki windows pc bütünleşik :D ama öyle değil tabi bunu değiştirebilirmiyiz artık çok zor.
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Windows 9 ile ilgili ilk görüntüler
Gerçekten çok güzel görünüyor. Ne zaman yayınlacak. Herhangi bir tahmini veya kesin bir tarih var mı?
İşletim sistemleri, sosyal ağlar, internet tarayıcıları, arama motorları ve internet alanına giren her şeyin %90 nı Amerika'nın elinde sanırım.
İşletim sistemleri, sosyal ağlar, internet tarayıcıları, arama motorları ve internet alanına giren her şeyin %90 nı Amerika'nın elinde sanırım.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Windows 9 ile ilgili ilk görüntüler
Aynen öyle , Windows 9 da yenilik diye verileceklerden bazılarını (mesela başlat menüsü) sen halihazırda kullanıyorsun
Re: Windows 9 ile ilgili ilk görüntüler
çoğunluk birşey talep etmezse mal sahibi istediği şeyi dayatır. ne yazık ki windows kullanan insanları çoğunluğu bilgisayarı kapatmayı dahi ezbere biliyor. hal böyle olunca bill gates amca ne isterse yapıyor. 9'dan sonraki çıkacak windows versiyonunun yeniliklerini şimdiden söylemek kolay. mac ve linux yeniliklerine bakmak yeterli.
ayrıca windows tüm yenilikleri tek seferde de getirebilirler, fakat o zaman da yapacak bir yenilik olmaz ve satış yapamazlar. yani satış ve pazarlama yapabilmeleri için bu şart. hak vermek gerek.
ayrıca windows tüm yenilikleri tek seferde de getirebilirler, fakat o zaman da yapacak bir yenilik olmaz ve satış yapamazlar. yani satış ve pazarlama yapabilmeleri için bu şart. hak vermek gerek.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez

