Dünya’nın en çok sevilen oyunlarından birisi olan GTA 4‘ü sanırım sevmeyeniniz yoktur. GTA 4′in her bakımından dört dörtlük bir oyun olduğunu söyleyebilirim. Fakat şöyle bir şey var ki; GTA 4, Windows 7‘de çok kasıyor. Yani oyuna başladığınız an neredeyse oyun kasmaya başlıyor. Dolayısı ile bu kasmalar belli bir zamandan sonra oyunu oynanmaz bir hâle getiriyor. Ve elbette bu şekilde kimsenin oyunu oynamak isteyeceğini sanmıyorum. Fakat elbete bu sorunun bir çözümü var. Bu çözüm sayesinde, artık GTA 4′ü hiçbir şekilde kasmadan oynayabilirsiniz. Tek yapmanız gereken aşağıdaki adımları uygulamaktır.
Başlık bölümünden, Çalıştır…’a tıklıyoruz.
Karşımıza çıkan kutucuğa msconfig yazıyoruz.
Daha sonra karşımıza çıkan pencereden, Hizmetler bölümüne tıklıyoruz.
Ve daha sonra, aşağıda yer alan seçeneklerden Windows Olay Günlüğü yazısının yanındaki seçili seçeneği kaldırıyoruz.
Son olarakta Tamam butonuna basıyoruz.
İşte herşey bu kadar. Bu adımları uyguladıktan sonra, GTA 4′ü Windows 7′de hiçbir şekilde kasmadan oynamaya başlayabilirsiniz.
GTA 4 Windows 7 Kasma Sorunu ve Çözümü!
- sevilaycali
- Kilobyte2

- Mesajlar: 354
- Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 3 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: GTA 4 Windows 7 Kasma Sorunu ve Çözümü!
bunu yaptığımızda ağı kullanan bazı programlarla ilgili hatalar meydana geliyor. (örneğin netbalancer, netlimitter ve bluestack ve bilimum network programları)
onun yerine reloadedin complete pack'i indirirseniz ne herhangi bir kasma ne de sorun yaşarsınız. iyi forumlar.
onun yerine reloadedin complete pack'i indirirseniz ne herhangi bir kasma ne de sorun yaşarsınız. iyi forumlar.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: GTA 4 Windows 7 Kasma Sorunu ve Çözümü!
GTA 4 ve oyunun kasmaması için reloadedin complete pack indirme linkleri olsaydı daha güzel olurdu :D
Re: GTA 4 Windows 7 Kasma Sorunu ve Çözümü!
isteyen olursa direkt zamunda magnet kodu atabilirim. sitede direkt olarak paylaşmak sakıncalı olabilir diye düşündüm.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez

