Komut sistemini Yönetici olarak çalıştırmak için 2 yöntem bulunmaktadır.Burada ikisini da anlatıcam.
1.Yöntem
1-Başlat - arama satırına - cmd yazın.Ctrl+Shift+Enter basın.

2.Yöntem
1-Başlat/Tüm Programlar/Donatılar/Komut İstemi yoluna gidin.
2-Komut İstemine sağ tıklayın Yönetici Olarak Çalıştır deyin.

Komut İsteminin Yönetici haklarına sahip olup olmadığını anlamak için aşağıdaki resimde işaretli yere bakınız
Hepsi bu kadar.

