Komut İstemini Yönetici Haklarıyla Çalıştırmak

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
kefir
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 224
Kayıt: 27 Haz 2013, 18:58
Teşekkür edildi: 1 kez

Komut İstemini Yönetici Haklarıyla Çalıştırmak

Mesaj gönderen kefir »

Komut sisteminde bazen işlem yapmak istediğinizde bazı durumlarda Yönetici olarak çalıştırmanız gereke bilir.Bunu yapmak oldukça basittir.
Komut sistemini Yönetici olarak çalıştırmak için 2 yöntem bulunmaktadır.Burada ikisini da anlatıcam.

1.Yöntem

1-Başlat - arama satırına - cmd yazın.Ctrl+Shift+Enter basın.

Resim

2.Yöntem

1-Başlat/Tüm Programlar/Donatılar/Komut İstemi yoluna gidin.

2-Komut İstemine sağ tıklayın Yönetici Olarak Çalıştır deyin.

Resim

Komut İsteminin Yönetici haklarına sahip olup olmadığını anlamak için aşağıdaki resimde işaretli yere bakınız

Hepsi bu kadar.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön