Görüntü bağdaştırıcısı
-
Beyti
- Bit

- Mesajlar: 1
- Kayıt: 05 Oca 2014, 11:05
Görüntü bağdaştırıcısı
BeniM Standart VGA Grafik bağdaştırıcı kullanıyorum bunu nasıl değiştirebilirim ?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19721 kez
- Teşekkür edildi: 11962 kez
Re: Görüntü bağdaştırıcısı
Bilgisayarınız LAptop mudur Masaüstümü ? , ayrıca sanırım yeni bir ekran kartı alıp tyakmak istiyorsunuz
- GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
- İletişim:
Re: Görüntü bağdaştırıcısı
Sanırım driverlarınızı kurmamıssınız,
pc model yazarsanız daha cok yardımcı oluruz.
pc model yazarsanız daha cok yardımcı oluruz.
