Rastgele Zenginlik.......!

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5309 kez

Rastgele Zenginlik.......!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Para çekmek için bankamatiğe gittiğinde gözlerine inanamayan Ali Oğuz Gümüş’ün hesabı banka tarafından bloke kondu. Hesabıyla ilgili başlatılan polis incelemesinin bitmesini bekleyen Ali Oğuz Gümüş mağdur olduğunu hesabına konan bloke yüzünden hiçbir faturamı ödeyemiyorum.” diyor.

Büyükçekmece Mimaroba’da bir ütü fabrikasında AR-GE uzmanı olarak çalışan Ali Oğuz Gümüş, başına gelenler yüzünden zor durumda kaldı. Çalıştığı işyerinde 4 bin TL maaş alan Ali Oğuz Gümüş, elektrik faturasını ödemek ve para çekmek için ATM’ye gitti.

Maaş kartını ATM’ye sokan Ali Oğuz Gümüş, hesabındaki para miktarını görünce neye uğradığını şaşırdı. Ali Oğuz Gümüş hesabında 50 milyon TL olduğunu görünce bankaya başvurdu.

Banka yetkilileri paranın havale yoluyla başka bir hesaptan aktarıldığını konuyla ilgili soruşturma başlatıldığını bu nedenle bloke koyulduğunu söyleyince Ali Oğuz Gümüş bir şok daha yaşadı.

Siber Suçlarla Mücadele Şubesi polisi tarafından başlatılan soruşturmada Ali Oğuz Gümüş’ün hesabına aktarılan parayla ilgili soruşturma açıldı. Paranın geldiği hesaplar inceleme altına alındı. Ali Oğuz Gümüş hesabının bloke edilmesinin ardından mağdur olduğunu hiçbir faturasını ödeyemediğini maaşına ulaşamadığını söylemiş.

Zenginlik olmasa bir dert olsa bir dert....!

Herkese İyi Günler
TRWE_2012
Düzce_Akçakoca
:oops: :oops: :) :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19721 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Rastgele Zenginlik.......!

Mesaj gönderen velociraptor »

Arge de çalışan biri nasıl 4000 TL maaş alır , türkiye şartlarında mükemmel bir mebla bence
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5309 kez

Re: Rastgele Zenginlik.......!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Allah bazılarına Yürü Ya Kulum bazılarına(TRWE_2012 gibi) hayatın balyoz karanlık yumruğunu gösterebiliyor.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19721 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Rastgele Zenginlik.......!

Mesaj gönderen velociraptor »

Yürü ya kulum denilenleri çok gördüm (Zengin olanları) ama şimdiye kadar parasal yönden bir şans gülmedi , bundan sonra gülermi bilemem
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Rastgele Zenginlik.......!

Mesaj gönderen ney_bey »

ALLAH yürü ya kulum dediği herkez yürür
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19721 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Rastgele Zenginlik.......!

Mesaj gönderen velociraptor »

inşallah hepimize der
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15159
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2509 kez
Teşekkür edildi: 5309 kez

Re: Rastgele Zenginlik.......!

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Hiç sanmıyorum hayatın tanımını bana sorsalar derdim ki ;

Hayat, adaletsizliğin ve paranın hükmünden başka bir şey değildir

derdim....................!
STAN
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 384
Kayıt: 22 Mar 2011, 13:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Rastgele Zenginlik.......!

Mesaj gönderen STAN »

İnşallah bende yürürüm.
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Rastgele Zenginlik.......!

Mesaj gönderen ney_bey »

hiçbir zaman çok birşey istemedim ancak sıkıntıda hiç çekmedim ne zaman dara düşsem üzümlü keklerim ( bahis siteleri ) imdadıma yetişti sağolsunlar varolsunlar :D
STAN
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 384
Kayıt: 22 Mar 2011, 13:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Rastgele Zenginlik.......!

Mesaj gönderen STAN »

Benim yürümede ki kastm fiziksel olarak normal herkes gibi :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19721 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Rastgele Zenginlik.......!

Mesaj gönderen velociraptor »

Tıp hergün ilerliyor umarım bir an önce seninle ilgili konuya da çözüm bulurlar ve gönlünden geçene kavuşursun
Cevapla