2 exe dosyasini tek bir exe’ye toplamak (Autoit)

Programlama ve Script dilleri konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

2 exe dosyasini tek bir exe’ye toplamak (Autoit)

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim
örnek olarak a.exe isminde portable bir programımiz var diyelim b.exe de reklamimiz olmus olsun (Beni oku) şimdi anlatacagim şekilde bunlari c.exe içine gömecegiz böylelikle hem program hem reklaminiz tek tik ile açilacak.
Baslamadan önce Autoit programıni ve Winrari kurmamiz gerek
Autoit:
http://www.autoitscript.com/site/autoit/downloads/
Kullanıcı avatarı
sevilaycali
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 354
Kayıt: 23 Şub 2011, 16:04
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

Re: 2 exe dosyasini tek bir exe’ye toplamak (Autoit)

Mesaj gönderen sevilaycali »

mmmm şimdi anladım bazen bir program indiriyprsun bir bakmışsın başka programda inip kurulmuş.

Peki hocam mesela indirdiğimiz bir programın içerisinde başka bir program varmı yok mu nasıl anlarız ?
ve bu iki programı birbirinin içinden nasıl çıkartırız ?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: 2 exe dosyasini tek bir exe’ye toplamak (Autoit)

Mesaj gönderen velociraptor »

Bunun herzaman mümkün olabileceğini düşünmüyorum , belki OllyDbg gibi yazılımlarla program kodlarında küçük değişikliklerle diğer programın kurulması engellenebilir fakat (hepsinde işe yaramayacaktır)
Cevapla

“Programlama ve Script dilleri” sayfasına dön