
örnek olarak a.exe isminde portable bir programımiz var diyelim b.exe de reklamimiz olmus olsun (Beni oku) şimdi anlatacagim şekilde bunlari c.exe içine gömecegiz böylelikle hem program hem reklaminiz tek tik ile açilacak.
Baslamadan önce Autoit programıni ve Winrari kurmamiz gerek
Autoit:
http://www.autoitscript.com/site/autoit/downloads/


