
Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
Selam sevgili arkadaşlar, resimde de gözüktüğü gibi üç çeşit koruma programı kullanıyorum yani üçüde yüklü PC de sistem ise Windows 7 home ama sanki bunlardan biri pc yi kasıyor olabilir mi çok yavaş lama ve bir yere girecek olsam fare kum saati gibi dönüp duruyor panda ile virüs taraması yaptım resimde gözüktüğü gibi bir şey yok gözüküyor ama memnun değilim tavsiye edebileceğiniz güzel bir virüs programı var mıdır? VGA ve AVİRA ve ESET in dışında Saygılar sunuyorum


Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
abi,,
üç tane virüs programının aynı anda çalışıpta kasmaması anormal olurdu zaten muhtemelen çakışıyorlar
ben evdeki pc de virüs programı yerine ''deep freze '' kullanıyorum aç kapa pc ilk günki gibi
üç tane virüs programının aynı anda çalışıpta kasmaması anormal olurdu zaten muhtemelen çakışıyorlar
ben evdeki pc de virüs programı yerine ''deep freze '' kullanıyorum aç kapa pc ilk günki gibi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
sadece Micdrosoft security yi kullanıyorum , pek illegal sitelere girmediğimden memnunum , Bilgisayarınızda sadece tek antivirüs kulanmanızı tavsiye ederim 3 ü oldukça yavaşlatacaktır
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
Teşekkürler deep freze yi biliyorumda onada bir şey yüklediğin zaman onu kapatman lazım çok zahmetli
pekiyi hocam onun keylisi varmı acaba sizde? deep freze nin
pekiyi hocam onun keylisi varmı acaba sizde? deep freze nin
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
viewtopic.php?f=140&t=196398 şifre:2013
flaş bellek kullanıyorum yada kurulum da ''D '' nin tıkını kaldır indirdiklerini oraya depola
flaş bellek kullanıyorum yada kurulum da ''D '' nin tıkını kaldır indirdiklerini oraya depola
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
pardon anlayamadım? yani flaş bellektemi takılı kullanıyorsunuz bunu virüs olarak? D nin tıkı ??
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
abi,,
deep freze programı kurulum esnasında bölümlere ayrılmış disk in C,D,E gibi sen bunların hangisini deep freze nin görmesini istemiyorsan yan tarafında bulunan kutucuğun üzerindeki işareti kaldırırsan deep freze o bölüme herhangi bir müdahele yapmayacaktır
ikinci seçenek ise flaş bellek kullanmak indirdiğin herşeyi flaş belleğe aktarırsan deep freze bunada müdahele etmeyecektir
deep freze programı kurulum esnasında bölümlere ayrılmış disk in C,D,E gibi sen bunların hangisini deep freze nin görmesini istemiyorsan yan tarafında bulunan kutucuğun üzerindeki işareti kaldırırsan deep freze o bölüme herhangi bir müdahele yapmayacaktır
ikinci seçenek ise flaş bellek kullanmak indirdiğin herşeyi flaş belleğe aktarırsan deep freze bunada müdahele etmeyecektir
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
hım anladım teşekkür ederim yalnız bunun acaba türkçesi varmıydı? hatırlamıyorum yıllar önce kısa bir süre kullanmıştım bunu ama hatırlamıyorum
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
türkçe olsada olmasada gerek yok zaten program üzerinde herhangi bir işlem yapmıyorsun sadece ilk kurulum dışında
ayrıca ben hiç türkçe olanına rastlamadım
ayrıca ben hiç türkçe olanına rastlamadım
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
aslında bende tek disk var ama ben istiyorum pc yi kompile aktif olarak korusun yani her yerine pekiyi diyelim fesbuk olsun hotmail'e falan gelen postalarıdamı içeri almıyor pc kapalı iken? yani kompile aktif olduğu zaman
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
hayır onlara bir müdahele söz konusu değil yani komple korumaya aldığınızda bile meil leriniz gelecektir :wink:
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
neden güldünüz? evet çünkü o pc nin dışında internet olayı değilmi ondanmı güldünüz bende güleyim bari kendi dediğime :)
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
oda onun kardeşi değilmi :) yalnız benim kurulum olmadı galiba tekrar kaldırıyorum onun için türkçenin dışındaki dilleri bu yüzden istemiyorumya
Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?
google baktım bir sürü yükleme tarifi var hiçbiri benimkine uymuyor açılıştada sağ alt köşede değil nedir acaba yanlış olan? yani ben kurarken öyle C,D şıkkı falan çıkmıyor




