Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

PC güvenliği konusundaki bilgi paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen seheryeli »

Selam sevgili arkadaşlar, resimde de gözüktüğü gibi üç çeşit koruma programı kullanıyorum yani üçüde yüklü PC de sistem ise Windows 7 home ama sanki bunlardan biri pc yi kasıyor olabilir mi çok yavaş lama ve bir yere girecek olsam fare kum saati gibi dönüp duruyor panda ile virüs taraması yaptım resimde gözüktüğü gibi bir şey yok gözüküyor ama memnun değilim tavsiye edebileceğiniz güzel bir virüs programı var mıdır? VGA ve AVİRA ve ESET in dışında Saygılar sunuyorum

Resim
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen ney_bey »

abi,,

üç tane virüs programının aynı anda çalışıpta kasmaması anormal olurdu zaten muhtemelen çakışıyorlar

ben evdeki pc de virüs programı yerine ''deep freze '' kullanıyorum aç kapa pc ilk günki gibi
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen velociraptor »

sadece Micdrosoft security yi kullanıyorum , pek illegal sitelere girmediğimden memnunum , Bilgisayarınızda sadece tek antivirüs kulanmanızı tavsiye ederim 3 ü oldukça yavaşlatacaktır
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen seheryeli »

Teşekkürler deep freze yi biliyorumda onada bir şey yüklediğin zaman onu kapatman lazım çok zahmetli



pekiyi hocam onun keylisi varmı acaba sizde? deep freze nin
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen ney_bey »

viewtopic.php?f=140&t=196398 şifre:2013


flaş bellek kullanıyorum yada kurulum da ''D '' nin tıkını kaldır indirdiklerini oraya depola
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen seheryeli »

pardon anlayamadım? yani flaş bellektemi takılı kullanıyorsunuz bunu virüs olarak? D nin tıkı ??
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen ney_bey »

abi,,

deep freze programı kurulum esnasında bölümlere ayrılmış disk in C,D,E gibi sen bunların hangisini deep freze nin görmesini istemiyorsan yan tarafında bulunan kutucuğun üzerindeki işareti kaldırırsan deep freze o bölüme herhangi bir müdahele yapmayacaktır

ikinci seçenek ise flaş bellek kullanmak indirdiğin herşeyi flaş belleğe aktarırsan deep freze bunada müdahele etmeyecektir
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen seheryeli »

hım anladım teşekkür ederim yalnız bunun acaba türkçesi varmıydı? hatırlamıyorum yıllar önce kısa bir süre kullanmıştım bunu ama hatırlamıyorum
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen ney_bey »

türkçe olsada olmasada gerek yok zaten program üzerinde herhangi bir işlem yapmıyorsun sadece ilk kurulum dışında

ayrıca ben hiç türkçe olanına rastlamadım
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen seheryeli »

aslında bende tek disk var ama ben istiyorum pc yi kompile aktif olarak korusun yani her yerine pekiyi diyelim fesbuk olsun hotmail'e falan gelen postalarıdamı içeri almıyor pc kapalı iken? yani kompile aktif olduğu zaman
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen ney_bey »

hayır onlara bir müdahele söz konusu değil yani komple korumaya aldığınızda bile meil leriniz gelecektir :wink:
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen seheryeli »

neden güldünüz? evet çünkü o pc nin dışında internet olayı değilmi ondanmı güldünüz bende güleyim bari kendi dediğime :)
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen ney_bey »

gülme değil abi o göz kırpma
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen seheryeli »

oda onun kardeşi değilmi :) yalnız benim kurulum olmadı galiba tekrar kaldırıyorum onun için türkçenin dışındaki dilleri bu yüzden istemiyorumya
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Üç Çeşit Virüs Programı Kullanıyorum Ama?

Mesaj gönderen seheryeli »

google baktım bir sürü yükleme tarifi var hiçbiri benimkine uymuyor açılıştada sağ alt köşede değil nedir acaba yanlış olan? yani ben kurarken öyle C,D şıkkı falan çıkmıyor



Resim
Cevapla