Windows 8 İndirme Hatası

Windows 8 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Windows 8 İndirme Hatası

Mesaj gönderen Mu®aT »

merhaba arkadaşlar
herhangi bir program indireceğim mesela winrar yada picasa
indirme hatası veriyor malesef
sorunu nasıl düzelticem
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Windows 8 İndirme Hatası

Mesaj gönderen velociraptor »

hatada ne diyor
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: Windows 8 İndirme Hatası

Mesaj gönderen Mu®aT »

hocam aynen indirme hatası yazıyor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Windows 8 İndirme Hatası

Mesaj gönderen velociraptor »

Eğer admin yetkilerinde değilsen , yada KMS aktivasyon dışında bir ilaç kullandınsa bir ihtimal yapabilir , windows 8 in henüz kesin ilacı bulunmadı
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: Windows 8 İndirme Hatası

Mesaj gönderen Mu®aT »

windows orjinal
galiba admin yetkilerinde değilim
bilgisayar ayarlarını değiştir'i açamıyorum, masaüstü resmini değiştiremiyorum bile
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Windows 8 İndirme Hatası

Mesaj gönderen velociraptor »

Admin olarak çalıştırınca sorunun çözüldümü ?
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: Windows 8 İndirme Hatası

Mesaj gönderen Mu®aT »

admin olarak nasıl gireceğimki?
ve buna format atmak istiyorum pc açılırken F8, F10, ASSIST tuşları hiçbir işe yaramıyor.
nasıl yapcam, canımı sıktı bu sorun
yardımlarınız bekliyorum
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Windows 8 İndirme Hatası

Mesaj gönderen velociraptor »

en basitinden Log off ol bakalım başka kullanıcı varmı
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: Windows 8 İndirme Hatası

Mesaj gönderen Mu®aT »

yok malesef başka bir kullanıcıda gözükmüyor.
Cevapla