
Öğrenci sınav zamanında :D :D ... (Resim)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Öğrenci sınav zamanında :D :D ... (Resim)
valla hayatımda Üniversitede birdefa çok şanslıydım , hiç çalışmadığım ve tüm kitaptan sorumlu olduğumuz bir ders , O gece uyumayacağız ve sözde ders çalışacağız (yarın Final sınavı var), ismail diye bir arkadaş ve ben , gece 2 oldu ne ben ne o tek sayfa okuyamamışız , dedim ismail bir planım var battı balık yan gider , öylede böylede kaldık , nedir dedi ?
dedim bu kitap 500 sayfa gel en baştaki konu başlıklarını bölüşelilm (40 - 50 adet) sonrada kendimizce 10 ar adet çıkması muhtemel önemli yer belirleyelim ve bu konuları özet şeklinde çıkarıp çalışalım sonra ben çıkardığım 10 gelmesi muhtemel soruyu sana ileteyim sende bana ve tutturursak geçeriz , sabah 8:30 a kadar biz bunu uyguladık , sınava girdik sorular bir dağıtıldı aynen çalıştığımız yerler (ben buna nokta atışı yöntemi demiştim) birimiz 94 diğerinmiz 95 almıştı :)
dedim bu kitap 500 sayfa gel en baştaki konu başlıklarını bölüşelilm (40 - 50 adet) sonrada kendimizce 10 ar adet çıkması muhtemel önemli yer belirleyelim ve bu konuları özet şeklinde çıkarıp çalışalım sonra ben çıkardığım 10 gelmesi muhtemel soruyu sana ileteyim sende bana ve tutturursak geçeriz , sabah 8:30 a kadar biz bunu uyguladık , sınava girdik sorular bir dağıtıldı aynen çalıştığımız yerler (ben buna nokta atışı yöntemi demiştim) birimiz 94 diğerinmiz 95 almıştı :)
- ghostma_n
- Kilobyte1

- Mesajlar: 277
- Kayıt: 18 Tem 2006, 13:18
- cinsiyet: Erkek
Re: Öğrenci sınav zamanında :D :D ... (Resim)
ben sabaha kadar çalışma meselesini yapamıyorum... birinde arkadaş çalışalım mı dedi sonra sabah 5 gibi uyuyup kalmışız sınava'da giremedik
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Öğrenci sınav zamanında :D :D ... (Resim)
Sorma aklıma bir sınav maceramı getirttin , şimdi izmit yahya kaptanda 4 arkadaş kalıyoruz , İleri matematik diye bir dersin sınavı var , işte integralin türevin bazı durumları vs.. neyse nedendir bilinmez ben az biraz anlıyordum , arkadaşlar dedi sizde toplanalım sabaha kadar çalışırız , dedim olur ama Bir büyük rakı da alalım , dediler o niye , yahu dedim konuları bitiririz rahatlamak için , zaten 6-7 kişiyiz birşey demez (ama benim amacım başka çünkü evdede bir büyük var) , en son sabah beşte üst komşu biraz sessiz olun diye ricaya gelmişti biz çifte telli oynuyoruz herkes güzelleşmiş neyse millet kaldı tabii ben kılpayı 54 falan almıştım , millet 1 hafta benimle konuşmamıştı , ii de zorla kimseye birşey ikram etmedimki onlar dünden razıymış :D
- ghostma_n
- Kilobyte1

- Mesajlar: 277
- Kayıt: 18 Tem 2006, 13:18
- cinsiyet: Erkek
Re: Öğrenci sınav zamanında :D :D ... (Resim)
velociraptor yazdı: (ama benim amacım başka çünkü evdede bir büyük var) , ii de zorla kimseye birşey ikram etmedimki onlar dünden razıymış :D
sabahın 05:39 u kafam güzel :D iyi güldüm :D :D :D

