Ankarada UFO paniği
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11976 kez
Re: Ankarada UFO paniği
kedidir o kedi diyecemde kediye de benzemiyor :D
işin şakası bir yana yeniden doğuşa ve başka bir gezegende birilerinin yaşadığına inananlardanım
işin şakası bir yana yeniden doğuşa ve başka bir gezegende birilerinin yaşadığına inananlardanım
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11976 kez
Re: Ankarada UFO paniği
Yeniden doğuş için hiçbir fikrim yok (Düşüncelerim Nört) Gel gelelim evrende başka canlılarında olduğuna kalıbımı basarım , bunlar bitki , hayvan ... şeklinde de olabilir ama varlar , zaten az buçuk evrendeki galaksiler hakkında bir satır okuyanın aklına ilk gelen olasılıktır.
Galaksi kelimesi eski Yunan’cadan gelir kainatta 300 Milyarın üzerinde galaksi vardır bu sayıdan emin olunamamasının sebebi evrenin sürekli genişliyor olduğudur , herbir galakside 200 ila 400 milyar arasında yıldız vardır (Güneş bir yıldız olduğuna göre kaç adet güneş vardır tahmin bile edilmesi zor) kısacası olasılık olarak insandan başka canlıların olması bana göre neredeyse Kesin
Galaksi kelimesi eski Yunan’cadan gelir kainatta 300 Milyarın üzerinde galaksi vardır bu sayıdan emin olunamamasının sebebi evrenin sürekli genişliyor olduğudur , herbir galakside 200 ila 400 milyar arasında yıldız vardır (Güneş bir yıldız olduğuna göre kaç adet güneş vardır tahmin bile edilmesi zor) kısacası olasılık olarak insandan başka canlıların olması bana göre neredeyse Kesin

