açılıştaki bu sorunu nasıl halledebilirim

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

açılıştaki bu sorunu nasıl halledebilirim

Mesaj gönderen Mu®aT »

Resim


arkadaşlar pc açılırken illaki F8 yapmam gerekiyor sonra bu ekran çıkıyor
sorunu nasıl düzeltebilirim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19745 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: açılıştaki bu sorunu nasıl halledebilirim

Mesaj gönderen velociraptor »

http://www.theeldergeek.com/remove_os_s ... ntries.htm
linktekini bir uygula bakalım ilaveten aşağıdaki linklerde yardımcı olabilir:

viewtopic.php?f=5
viewtopic.php?f=5&t=33345
viewtopic.php?f=5&t=1274
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Re: açılıştaki bu sorunu nasıl halledebilirim

Mesaj gönderen Mu®aT »

hocam bu sorun hala var. bu şikayetimi yazdıktan sonra pc'ye 2 kere daha fotmat attım yine düzelmedi.
verdiğiniz linkteki yazılanları uyguluyorum fakat nafile
yine açılıştaki sorun var
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Re: açılıştaki bu sorunu nasıl halledebilirim

Mesaj gönderen burak_dalkir »

hdd lerin arasında ata varmı? bir onu kontrol et. birde bios setup aayrlarına girip oradan boot ayarlarını yapman gerek.first boot device ın removable hdd olarak görünüyor. yine olmazsa bize bios boot ekranlarının resimlerini gönderirsen daha kolay yardımcı olabiliriz...
Cevapla