Dersin içeriği, Çalıştığım kısım, sınavda sorulanlar :D

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Dersin içeriği, Çalıştığım kısım, sınavda sorulanlar :D

Mesaj gönderen Mendenn »

Öğrenci gözülle değerlendirirsek :D

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Dersin içeriği, Çalıştığım kısım, sınavda sorulanlar :D

Mesaj gönderen velociraptor »

vallaha şimdiki öğrencilik kolay bizim zamanımızdaki sistem tek vize sene sonunda tek final idi (bütün kitaptan sorumlusun) , öyle haziranda mezun olacaksın mucize gibi birşey senede 12 - 15 mezun veriyordu ist . univ . işl. fak , bize uygulanan sistem bu devirde uygulansa yeminle 10 ylda üniversite bitiremezler , bizdeki eşek şansı ya , bizler mezun olduk sistem değişti , hey gidi günler hey
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: Dersin içeriği, Çalıştığım kısım, sınavda sorulanlar :D

Mesaj gönderen ney_bey »

üsküdar ticaret lisesi muhasebe bölümünü bitirene kadar akla karayı seçtim üniversite allah muhafaza :D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Dersin içeriği, Çalıştığım kısım, sınavda sorulanlar :D

Mesaj gönderen velociraptor »

şimdiki sistemi hiçbirşey öğretmemek üzerine kurmuşlar ülkemize 50 li yıllardan beridir uygulanan bir eğitim tuzağı
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Dersin içeriği, Çalıştığım kısım, sınavda sorulanlar :D

Mesaj gönderen Mendenn »

Şu bir gerçek eğitim okullarda iyi verilse idi. Bu kadar dershane açılmaz, okullarda öğrenilen bilgi ezber yapılarak unutulmaz ve yaşamın her yerinde kullanılırdı. Eğitime gerçek anlamda gereken önemi verirsek süper olur. Artı ortaya çıkan dehalara da imkan tanımak lazım. en basit örnek, bu adam neden yurt dışında yaşıyor, bizim ülkede yaşayıpta bu buluşa imza atsaydı olmaz mıydı?
http://www.teknoloji.tc/230/turk-bilim- ... -basarisi/...
Eğitim her ülkenin siyası çıkarları doğrultusunda yapılır. Ama bizim ülkede biraz fazla :D ...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Dersin içeriği, Çalıştığım kısım, sınavda sorulanlar :D

Mesaj gönderen velociraptor »

türkiyede yaşasa o buluş gelmezdi de ondan
Cevapla