Belgelerim ağ kısmına tıkladığımda benim bilgisayarımın ismi çıkmasın diğer ağ kullanıcıları benim bilgisayar adımı görmesin bunu nasıl yapabilirim?
teşekkürler
Ağ bağlantılarında görünmek istemiyorum çözüldü
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Ağ bağlantılarında görünmek istemiyorum çözüldü
En son loveme tarafından 12 Kas 2012, 00:20 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Ağ bağlantılarında görünmek istemiyorum
viewtopic.php?f=49&t=195083
üsttekini bir kullan bakalım
üsttekini bir kullan bakalım
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Ağ bağlantılarında görünmek istemiyorum
restart ettinmi ? ilaveten aşağıdakini deneyebilirsin:
https://www.sordum.net/826/pc-nizi-agda-gizleyin/
https://www.sordum.net/826/pc-nizi-agda-gizleyin/
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Ağ bağlantılarında görünmek istemiyorum
restart ettim.Birde linktekini deneyeceğim.
Ayrıca dword de yaptım ve cmd komutuda yazdım.Kendi pcmde ağ klasörüne baktığımda tüm ağdakilerle birlikte benim ağ bağlantımda görünüyor.
Şuan cmd ekranına hidden yapamıyorum.5 numaralı sistem hatası diyor...
Ayrıca dword de yaptım ve cmd komutuda yazdım.Kendi pcmde ağ klasörüne baktığımda tüm ağdakilerle birlikte benim ağ bağlantımda görünüyor.
Şuan cmd ekranına hidden yapamıyorum.5 numaralı sistem hatası diyor...
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Ağ bağlantılarında görünmek istemiyorum çözüldü
Tekrar açmak için reg teki dword anahtarını silmemiz mi gerekiyor ve cmd ne yazacağız...
teşekkürler
teşekkürler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Ağ bağlantılarında görünmek istemiyorum çözüldü
Kod: Tümünü seç
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanmanServer\Parameters]
"hidden"=-