Yedeklemeyi kur diyor

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Yedeklemeyi kur diyor

Mesaj gönderen loveme »

Lenovo G570 kullanıyorum.Bilgisayarım sağ alt köşesinde bayrak çıkıyor ve yedeklemeyi kur diyor.Lenovo teknik servisine gittiğimde 3 cd kadar alabilir dediler ve recovery yapmanız gerekli dediler.Sadece sistemi yedekleyebilirsiniz dediler.Ben nasıl yedekleme yapacağım ve yedek aldıktan sonra yedeklerimi nasıl çalıştırıp kullanacağım?
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Yedeklemeyi kur diyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Belkide hiç kullanmadığım bir özellik varsa oda yedeklemedir , kendim dosyalarımı seçer kopyala yapıltır ile Harici hDD e alırım sistem yedeğini ise Acronise bırakırım tavsiyem yedekleme servisi vs gibi şeylerle hiiç uğraşmaman
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Yedeklemeyi kur diyor

Mesaj gönderen loveme »

iş yeri için iyi bir uygulama değil mi?Aslında ben bu yedekleme konusunu iş yeri için ilk kafaya takmıştım çünkü bilgilerim gittiğinde bir daha geri dönüşü yok.Onuda cd ye yazdırıyorum devamlı...Ancak bilgisayarda yedekleme kuru cd ye aktarım yapmak için kullanmayı düşündüm bir şey olursa yedeklerimle eski sistemime döneyim diye.Onun haricinde cd ye yazdırırım hep.acronisle ve pc win 7 yedeklemeyi kur şeklindeki uyarılarla hiç uğraşmadım...Nasıl yapıldığını merak ediyorum yapan var mı diye.Merak ederken de başıma bir iş gelsin istemiyorum...Laptobum teknik servisten yeni çıktı :)

sistem yedeği nasıl alınıyor ve ne işe yarıyor?
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Yedeklemeyi kur diyor

Mesaj gönderen Mendenn »

Laptop ile gelen yedekleme özelliği. Yani sistemin çöktüğünde kurulum cd yada DVD si gibi ilk cd yada dvd yi takıyorsun, laptop u aldığın ilkgün kü haline getiriyor. Şuda olabilir, bilgisayarın hdd tek parça ise ve içinde veri çoğaldığı zaman sana bu uyarıyıda verebilir. Bu tür uyarıları Çalıştır --- Msconfig yaz ve enter ordaki menüden de iptal edebilirsin....
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Yedeklemeyi kur diyor

Mesaj gönderen loveme »

Resim
Resim
<a href="http://hizliresimyukle.com/showpic-3620 ... pg">Resime Bak</a>
bu şekilde çıkıyor
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Yedeklemeyi kur diyor

Mesaj gönderen Mendenn »

Bu uyarı işletim sisteminin genel uyarısı. Sen bunu ister Windows 7 nin yedekelemesini kullanarak, istersen diğer yazılımları kullanarak yapabilirsin. Windows Yedekleme ile ilgili iletileri kapat var ona tıkla kapat gitsin.
yedek almak için Acronis yada Ghost u kullan derim.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Yedeklemeyi kur diyor

Mesaj gönderen loveme »

win 7 sanırım yedek alma konusunda daha hazır değil...
teşekkürler
Cevapla