YENİ TÜRKÜ - Olmasa Mektubun
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
Re: YENİ TÜRKÜ - Olmasa Mektubun
bende mektup yok ama yazılan çizilen o kadar çok şey varki of ulen of erken gelmişim dünyaya
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
Re: YENİ TÜRKÜ - Olmasa Mektubun
usta,,
çocuklar tatilde gece saat 12 gibi arkadaş aradı dedim gel :D , bende aradım bi arkadaşı dedim gelirmisin dedi kambersiz düğün olmaz evde 70 likden bir duble içtiğim votka vardı telefon eden arkadaşda getirmiş sabahı bulduk o yüzden beni efkar bastı arkadaşlar gitti, saat 3 de görüşmem var bende ayıkmaya çalışıyorum
çocuklar tatilde gece saat 12 gibi arkadaş aradı dedim gel :D , bende aradım bi arkadaşı dedim gelirmisin dedi kambersiz düğün olmaz evde 70 likden bir duble içtiğim votka vardı telefon eden arkadaşda getirmiş sabahı bulduk o yüzden beni efkar bastı arkadaşlar gitti, saat 3 de görüşmem var bende ayıkmaya çalışıyorum
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
Re: YENİ TÜRKÜ - Olmasa Mektubun
o tür şeyler hiç kullanmadım usta , biraz baş ağrısı var gripin attım suyun içine üzerine bir kahve içtim şimdi iyi geldi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez

