w7 kapanma sorunu yardım:( - (Çözüldü)
- madthing
- Byte1

- Mesajlar: 52
- Kayıt: 31 Mar 2006, 17:12
- cinsiyet: Erkek
w7 kapanma sorunu yardım:( - (Çözüldü)
2 haftaya yakın süredir w7 ultimate kullanıyorum son 3 gündür falan sistem calışırken kendi kendine kapanıyor donanım ısınması olduğu sanmıyorum oyun oynarken falan değil normal olarak calışırkende kapanıyor belli bi süresi yok kapanmanın belli olmuyo mavi ekranda vermyor pc ben anlam veremedim sizce ne yapmalıyım??
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
kapanmalar genelde ısıdan kaynaklanır cpu ısı değerlerini bir müddet gözlemlemeni tavsiye ederim
https://www.sordum.net/11328/open-hardware-monitor-2/
https://www.sordum.net/11328/open-hardware-monitor-2/
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
Fanın devreni kontrol et derim. Fan ne kadar dönüyor görünsede belli bir değerin altına düşütüğünde CPU ısınır.
Fan için tavsiye olarak: Cool Master derim.
Fan için tavsiye olarak: Cool Master derim.
- madthing
- Byte1

- Mesajlar: 52
- Kayıt: 31 Mar 2006, 17:12
- cinsiyet: Erkek
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
ısınma sorunu değil bence onda sorun göremiyorum pc açtım 5 dakka mesela sonra bilgisayar kapandı şuanda 1 saati geçti calışıyo normal kafasına göre bişiyler oluyo kapanıyo sistemimde avira intenet security kurulu tarattım bi sorun yok everest ile sıcaklıklara bakıyorum anormal bi durum yok herşey normal gözüküyo!
Sıcaklıklar:
CPU 42 °C (108 °F)
CPU #1 / Çekirdek #1 42 °C (108 °F)
CPU #1 / Çekirdek #2 42 °C (108 °F)
GPU dioda 52 °C (126 °F)
SAMSUNG HD322GJ 30 °C (86 °F)
Soğutucu Fanlar:
CPU 1053 RPM
Kasa 2637 RPM
Grafik İşlemci (GPU) 30%
Sıcaklıklar:
CPU 42 °C (108 °F)
CPU #1 / Çekirdek #1 42 °C (108 °F)
CPU #1 / Çekirdek #2 42 °C (108 °F)
GPU dioda 52 °C (126 °F)
SAMSUNG HD322GJ 30 °C (86 °F)
Soğutucu Fanlar:
CPU 1053 RPM
Kasa 2637 RPM
Grafik İşlemci (GPU) 30%
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
Geçmişte başıma gelmişti. HDD arızalı çıkmıştı. Normal çalışıyor gibi sonradan duruyordu. yani pc kapanıp açılıyordu.
bende power ve HDD değiştirdim. Evinizin voltajı gidip gelir mi? Topraklama hattınız iyi mi?
bende power ve HDD değiştirdim. Evinizin voltajı gidip gelir mi? Topraklama hattınız iyi mi?
- madthing
- Byte1

- Mesajlar: 52
- Kayıt: 31 Mar 2006, 17:12
- cinsiyet: Erkek
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
voltaj sorunu yok normal şimdiye kadar hiç olmadı hardisk senin dediğin gbi kilitlese anlarım öle çok pc kullandım ben:) bu bilgisayar yeniden bşlatmıyo komple pcyi kapatmışım gbi kapanıyo windows7 dosyalarını format atmadan yenilebilirmiyim öle yapsam? w7 kurdum sizinde başınıza skıntı olduk ya:)))Mendenn yazdı:Geçmişte başıma gelmişti. HDD arızalı çıkmıştı. Normal çalışıyor gibi sonradan duruyordu. yani pc kapanıp açılıyordu.
bende power ve HDD değiştirdim. Evinizin voltajı gidip gelir mi? Topraklama hattınız iyi mi?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
Forumların genel amacı yardımlaşmak , bana nedense bir hardware sorunu gibi geldi , yani işletim sistemi ile alakalı böyle bir sorun binde bir oda belki , haa bir zararlı varsa anca , bir combofix le bakalım içimiz rahat etsin
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
Şuan ben bile zaman zaman ona benzer bir sorun yaşıyorum. Makina kendini, fişi çekmişsin gibi şak diye kapatıyor. Başlatma düğmesine basıyorsun, açılmıyor. İlla kasaya giren Power kablosunu yerinden çıkaracan, 3 saniye bekleyip tekrar takacan o zaman düğmesine bastın mı açılıyor.
Benim tahminim ya voltaj dalgalanması yada benim pc biraz eski ( yani devre elemanları yorgun) ondan da yapıyor olabilir.
yazmayı unuttum, kasanda toz varsa ondan da yapar. Arada bir bakıyorum ram ın birini görmüyor, hemen döşemeyeciye hava vurup geri getiriyorum :D ...
Benim tahminim ya voltaj dalgalanması yada benim pc biraz eski ( yani devre elemanları yorgun) ondan da yapıyor olabilir.
yazmayı unuttum, kasanda toz varsa ondan da yapar. Arada bir bakıyorum ram ın birini görmüyor, hemen döşemeyeciye hava vurup geri getiriyorum :D ...
- madthing
- Byte1

- Mesajlar: 52
- Kayıt: 31 Mar 2006, 17:12
- cinsiyet: Erkek
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
hardiskim de sorun olduğunu sanmıyorum ramlerdede bi cakışma yok ama ben sistemde düşnüyorum xp de öle bişiy hiç olmadı çünkü combofix indiriyorum şuan sonuçu olarak testi yapııp sölicem..velociraptor yazdı:Forumların genel amacı yardımlaşmak , bana nedense bir hardware sorunu gibi geldi , yani işletim sistemi ile alakalı böyle bir sorun binde bir oda belki , haa bir zararlı varsa anca , bir combofix le bakalım içimiz rahat etsin
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- madthing
- Byte1

- Mesajlar: 52
- Kayıt: 31 Mar 2006, 17:12
- cinsiyet: Erkek
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
senni sorunlarda ilginçmiş:))) benimkinn kafası kaçmış format istiyo heralde::)Mendenn yazdı:Şuan ben bile zaman zaman ona benzer bir sorun yaşıyorum. Makina kendini, fişi çekmişsin gibi şak diye kapatıyor. Başlatma düğmesine basıyorsun, açılmıyor. İlla kasaya giren Power kablosunu yerinden çıkaracan, 3 saniye bekleyip tekrar takacan o zaman düğmesine bastın mı açılıyor.
Benim tahminim ya voltaj dalgalanması yada benim pc biraz eski ( yani devre elemanları yorgun) ondan da yapıyor olabilir.
yazmayı unuttum, kasanda toz varsa ondan da yapar. Arada bir bakıyorum ram ın birini görmüyor, hemen döşemeyeciye hava vurup geri getiriyorum :D ...
- madthing
- Byte1

- Mesajlar: 52
- Kayıt: 31 Mar 2006, 17:12
- cinsiyet: Erkek
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
denedim ama bi sonuç yok bişiy bulamadı heralde combofix ile virüs yok pc de şimdi antivirüsde kaldırdım komple acaba onda bi falso olabilrmi diye deniyorum:) olmassa son care format atıcaz artık hani format atmadan sistem dosyalarını komutlar olsa yenileyebilsek çok güzel olurdu benim için:(velociraptor yazdı:ok
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- madthing
- Byte1

- Mesajlar: 52
- Kayıt: 31 Mar 2006, 17:12
- cinsiyet: Erkek
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
sorun donanımdan galba bilgisayar açılırken 3 4 defa güç kaynağı cat kesti pc yi kapattı daha once sistemde oluyordu kendin pc yi kapatıyormuş gibi kapanıyordu sistemsel sorun normal olarak:) cat diye kesse direk anlıcaz bu sefer öle yaptı sorun donanımsala düştü dedğinz gibi yeni güç kaynağı alıcam artık öle deniycem bugun:) velociraptor menden emeğinize sağlık..velociraptor yazdı:sfc /scannow
üsttekini bir dene bakalım
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: w7 kapanma sorunu yardım:(
umarım güç kaynağındandır , çünkü en kolay değişebilen parçalardan biri

