virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı

PC güvenliği konusundaki bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı

Mesaj gönderen loveme »

Bence bir bilgisayar için 70 tl 100 tl ve daha fazla bir virus programı için ödeme yapılmasını çok gereksiz buluyorum...Bunu 10 tl yap ya da ayda 1 tl 2 tl ödenecek şekilde koruma yapılsa bence daha cazip olurdu.Çünkü bir virus programı hiç bir zaman bir bilgisayarı tam korumaya yetmez.Sadece bazı önlemler alabilir.Lisanslı kullanıcı olarakta ne kadar çok önlem aldığını ve dezavantajlarını da görüyoruz...O nedenle yüksek fiyatlar yerine daha uygun fiyatta olmaları bence daha iyi bir çözüm olurdu...Çünkü hiç kimse daha henüz orjinal işletim sistemi kullanmadan orjinal virus programı alması düşük bir ihtimaldir.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı

Mesaj gönderen velociraptor »

şu aşağıdakini bir dene derim birkaç kişiye kurdum henüz bir sorun çıkarmadı
viewtopic.php?f=14&t=194611
Microsoftun original antivirüs yazılımıdır BEDAVA (ilk çıktığında antivirüs üreticileri kendi mallarını satamayacaklar diye karşı çıkmışlardır)
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı

Mesaj gönderen ney_bey »

bende nod32 yi silip kurdum teşekkürler usta
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı

Mesaj gönderen velociraptor »

kurduğum pclerde henüz bir virüs vakasına rastlanmadı :)
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı

Mesaj gönderen ney_bey »

aslında loveme ye katılıyorum büyük şirketler haricinde talep ettikleri parayı verip satın almak saçma geliyor

usta,, bu konuda ki fikrini açıkcası merak ediyorum
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı

Mesaj gönderen loveme »

Ben iş yerine kurdum herhangibir sıkıntı olmaz değil mi?Güvenilirdir hiç olmazsa nod32 ile kullanılmaz sanırım...

Bende şuanda ad aware ve burdaki programı kurdum...
Cevapla