virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı
Bence bir bilgisayar için 70 tl 100 tl ve daha fazla bir virus programı için ödeme yapılmasını çok gereksiz buluyorum...Bunu 10 tl yap ya da ayda 1 tl 2 tl ödenecek şekilde koruma yapılsa bence daha cazip olurdu.Çünkü bir virus programı hiç bir zaman bir bilgisayarı tam korumaya yetmez.Sadece bazı önlemler alabilir.Lisanslı kullanıcı olarakta ne kadar çok önlem aldığını ve dezavantajlarını da görüyoruz...O nedenle yüksek fiyatlar yerine daha uygun fiyatta olmaları bence daha iyi bir çözüm olurdu...Çünkü hiç kimse daha henüz orjinal işletim sistemi kullanmadan orjinal virus programı alması düşük bir ihtimaldir.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı
şu aşağıdakini bir dene derim birkaç kişiye kurdum henüz bir sorun çıkarmadı
viewtopic.php?f=14&t=194611
Microsoftun original antivirüs yazılımıdır BEDAVA (ilk çıktığında antivirüs üreticileri kendi mallarını satamayacaklar diye karşı çıkmışlardır)
viewtopic.php?f=14&t=194611
Microsoftun original antivirüs yazılımıdır BEDAVA (ilk çıktığında antivirüs üreticileri kendi mallarını satamayacaklar diye karşı çıkmışlardır)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı
kurduğum pclerde henüz bir virüs vakasına rastlanmadı :)
Re: virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı
aslında loveme ye katılıyorum büyük şirketler haricinde talep ettikleri parayı verip satın almak saçma geliyor
usta,, bu konuda ki fikrini açıkcası merak ediyorum
usta,, bu konuda ki fikrini açıkcası merak ediyorum
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: virus programının yüksek fiyatlı alım saçmalığı
Ben iş yerine kurdum herhangibir sıkıntı olmaz değil mi?Güvenilirdir hiç olmazsa nod32 ile kullanılmaz sanırım...
Bende şuanda ad aware ve burdaki programı kurdum...
Bende şuanda ad aware ve burdaki programı kurdum...

