Kısayol oluşturmak -(Çözüldü)

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Kısayol oluşturmak -(Çözüldü)

Mesaj gönderen Bien »

Masaüstünde sağ tık yeni - kısayol ile ulaştığımız kısayol penceresine başka nasıl ulaşa biliriz ?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53897
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Kısayol oluşturmak

Mesaj gönderen velociraptor »

Windows + R tuşuna basıp açılan ekranda aşağıdaki komutu verebilirsin

Kod: Tümünü seç

rundll32.exe AppWiz.Cpl,NewLinkHere  %USERPROFILE%\desktop
yada üstteki kodu bir notepad dosyasına yapıştırıp bir isim verirsin ve uzantısı .bat olacak şekilde kaydedersin (Zaten istediğin de oydu)
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Kısayol oluşturmak

Mesaj gönderen Bien »

Evet çok teşekkür ederim :)

Bir de bat dosyası olarak ayarladığım da cmd ekranı açık kalıyor.Onu nasıl engelleye biliriz ?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53897
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Kısayol oluşturmak

Mesaj gönderen velociraptor »

üstte verdiğim kodları içeren .bat dosyasının ismini sordum.bat yap sonrasında ekte verdiğim dosyayı indirip tıkla bakalım sonuç ne olacak :)

Not: çalıştıracağın herhangi bir .bat dosyasının ismini sordum.bat yaparsan bu exe Cmd penceresinin açılmasını engelleyecektir
Dosya ekleri
sordum.zip
Cmd penceresini açmaz
(402.52 KiB) 39 kere indirildi
Kullanıcı avatarı
Bien
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 408
Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Kısayol oluşturmak

Mesaj gönderen Bien »

Pencere açılmadı.İşe yaradı yani :)
Cevapla