Kısayol oluşturmak -(Çözüldü)
Kısayol oluşturmak -(Çözüldü)
Masaüstünde sağ tık yeni - kısayol ile ulaştığımız kısayol penceresine başka nasıl ulaşa biliriz ?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53897
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Kısayol oluşturmak
Windows + R tuşuna basıp açılan ekranda aşağıdaki komutu verebilirsin
yada üstteki kodu bir notepad dosyasına yapıştırıp bir isim verirsin ve uzantısı .bat olacak şekilde kaydedersin (Zaten istediğin de oydu)
Kod: Tümünü seç
rundll32.exe AppWiz.Cpl,NewLinkHere %USERPROFILE%\desktopRe: Kısayol oluşturmak
Evet çok teşekkür ederim :)
Bir de bat dosyası olarak ayarladığım da cmd ekranı açık kalıyor.Onu nasıl engelleye biliriz ?
Bir de bat dosyası olarak ayarladığım da cmd ekranı açık kalıyor.Onu nasıl engelleye biliriz ?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53897
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Kısayol oluşturmak
üstte verdiğim kodları içeren .bat dosyasının ismini sordum.bat yap sonrasında ekte verdiğim dosyayı indirip tıkla bakalım sonuç ne olacak :)
Not: çalıştıracağın herhangi bir .bat dosyasının ismini sordum.bat yaparsan bu exe Cmd penceresinin açılmasını engelleyecektir
Not: çalıştıracağın herhangi bir .bat dosyasının ismini sordum.bat yaparsan bu exe Cmd penceresinin açılmasını engelleyecektir
- Dosya ekleri
-
- sordum.zip
- Cmd penceresini açmaz
- (402.52 KiB) 39 kere indirildi

