Bir program yüklü olduğu halde neden görülmez

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Bir program yüklü olduğu halde neden görülmez

Mesaj gönderen Mendenn »

NET Framework 2.0 yüklü olduğu halde neden ilgili program tarafından sistemde kurulu olduğunu neden göremez. Sistem herşey tamam ama netcat diye bir yazılım kurmaya kalktığımda NET Framework 2.0 - sürümünü kurmanız gerekir diyor ama bende 4.0 kadar hepsi kurulmuş durumda.
NET Framework sürümleri baştan kaldırıp, kurmak sorun değil ama böyle bir hatayı nasıl düzeltebilirim? Fikri olan var mı?


bakılacak regisrty kaydı: ( Denemedim)..

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\NET Framework Setup\NDP\v2.0.50727]
"Install"=dword:00000001
"MSI"=dword:00000001
"SP"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\NET Framework Setup\NDP\v2.0.50727\1033]
"Install"=dword:00000001
"MSI"=dword:00000001
"SP"=dword:00000000

To detect if service pack 1 is installed, check that the "SP" value is 1.

Kaynak



Resim
Download the .Net Framework detector tool (353 KB)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Bir program yüklü olduğu halde neden görülmez

Mesaj gönderen velociraptor »

netcat ın güncel bir yazılımını kurmayı dene , ayrıca aşağıdaki yerden de yüklü olup olmadığına bakabilirsin

%systemroot%\Microsoft.NET\Framework
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Bir program yüklü olduğu halde neden görülmez

Mesaj gönderen Mendenn »

ilginç :D ... Arkadaş 4.0 sürümünü kaldırıp yeniden kurunca ( evet 2.0 değil :D ) netcat yazılı kurulmaya başlamış :D ... işin ilginç yanı 4.0 ne alaka :D verdiği hata 2.0 sürümüne aitti :D ...

Sorun halledilmiş görünüyor.... Program kuruluyor... Umarım bitişinde sorun çıkarmaz :D ...
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön