registryde yapılan değişiklikleri düzeltmek
registryde yapılan değişiklikleri düzeltmek
Dün registryde bir değişiklik yaptım ve internetim gitti :)
Bilgisayarın yedeği olduğu için yedeği geri aldım sorun halloldu.Ama yedek olmasaydı nasıl düzelte bilirdim.Yani registry'de yaptığım o değişikliği nasıl geri alabilirdim.Registry'i onararak ?
Bilgisayarın yedeği olduğu için yedeği geri aldım sorun halloldu.Ama yedek olmasaydı nasıl düzelte bilirdim.Yani registry'de yaptığım o değişikliği nasıl geri alabilirdim.Registry'i onararak ?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
Re: registryde yapılan değişiklikleri düzeltmek
kısmi olarak düzeltmeler olasıdır fakat windows kaynak kodları açık olmadığından hangi regişstry kaydının neye yaradığını Microsoft dışında bilen sanıyorumki yoktur O nedenle herdaim yedek bulundurmak şart
Re: registryde yapılan değişiklikleri düzeltmek
Neyle yedek aldığını bilmiyorum ama, aşağıdaki klasörlerdeki dosyaların yedeğini canlıCD ile yedekleyip sonra işlemini yap, sonra sıkıntı yaşarsan, yedek aldığın yerden eski yerine yükle sorunun düzelir....
\windows\system32\config\system
\windows\system32\config\software
\windows\system32\config\sam
\windows\system32\config\security
\windows\system32\config\default
Yedek almak için bu programıda kullanabilirsin:

http://www.tweaking.com/content/page/re ... ackup.html
\windows\system32\config\system
\windows\system32\config\software
\windows\system32\config\sam
\windows\system32\config\security
\windows\system32\config\default
Yedek almak için bu programıda kullanabilirsin:
Kod: Tümünü seç
http://www.youtube.com/watch?v=GT9ApxM2WZI&feature=player_embeddedRe: registryde yapılan değişiklikleri düzeltmek
Ne yazık ki yedek almamıştım.
vermiş olduğunuz adresleri yenileriyle değiştirseydik düzelir miydi sorun ? Yani onarsaydık
Kod: Tümünü seç
\windows\system32\config\system
\windows\system32\config\software
\windows\system32\config\sam
\windows\system32\config\security
\windows\system32\config\default Re: registryde yapılan değişiklikleri düzeltmek
Düzelir ama bunlar mevcut sistem çalışırken manuel yani elle kopyalama yapamazsın, sistem izin vermiyor. Ya LiveCD (CanlıCD) yada adresi vermiş olduğum program ile...
Yıllardır aynı yöntemi kullanırım....
Yıllardır aynı yöntemi kullanırım....
Re: registryde yapılan değişiklikleri düzeltmek
LiveCD vardı elimde keşke daha önceden haberim olsaydı da yapsaydım.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
Re: registryde yapılan değişiklikleri düzeltmek
Ve eski kayıtlar ile yenileri bir güzel harmanlanıyor , denemesini şöyle yap :
1. a isminde bir klasör oluştur içinde de x,y,z isminde txt dosyaları olsun (bunu yedeğin varsayalım)
2. b isminde bir klasör oluştur içine de a,b,c,d,e,x,y,z isminde .txt dosyaları oluştur ( Bu da zamanla şişen ve bozulan registry dosyalarındır.
3. a klasörünün tüm içeriğini b klasörüne kopyala (Registry yedeğini geri yüklüyoruz)
x,y,z isimli dosyalar ilk haline döndü peki ya a,b,c,d,e ler ne olacak (Onlar belkide zararlı ve sistemi yavaşlatan kayıtlar içeriyordu) işte Microsoftun tıkandığı nokta burası , bir yedek diğerinin üzerine YAZILMAZ (BU harmanlama demektir) eskisini silip yenisini geri yüklemek GEREKLİDİR
1. a isminde bir klasör oluştur içinde de x,y,z isminde txt dosyaları olsun (bunu yedeğin varsayalım)
2. b isminde bir klasör oluştur içine de a,b,c,d,e,x,y,z isminde .txt dosyaları oluştur ( Bu da zamanla şişen ve bozulan registry dosyalarındır.
3. a klasörünün tüm içeriğini b klasörüne kopyala (Registry yedeğini geri yüklüyoruz)
x,y,z isimli dosyalar ilk haline döndü peki ya a,b,c,d,e ler ne olacak (Onlar belkide zararlı ve sistemi yavaşlatan kayıtlar içeriyordu) işte Microsoftun tıkandığı nokta burası , bir yedek diğerinin üzerine YAZILMAZ (BU harmanlama demektir) eskisini silip yenisini geri yüklemek GEREKLİDİR


