Windows 7 ve Windows XP işletim sistemleri arasında geçiş yaparken sorun yaşıyorum.
Forumda anlatılanları uyguladım. Bişey elde edemedim.
Denediğim yöntemler:
Forumda videosunu verdiğim uygulamayı denedim.
EasyBCD yi denedim.
DualBootPRO 1.1 denedim.
Sorunum:
1 TB HDD ye daha önce kurulmuş: Win7 ve WinXP var. Xp çöktü, baştan kurdum. bir türlü iki işletim sistemini biribirine bağlayamadım.
Menüde görünüyor ama iş açmaya geldi mi hata veriyor...
Xp de sağlam çünkü yeni kurdum, ne zaman o video daki ayarı yaptım XP açılmıyor. Boot Manager benzeri bişeyle düzenlenir gibi geliyor ama öğle kolay program bulamadım, sonrada kurulu işletim sistemlerini açmak için başka bir menü nasıl yapabilirim diye bir caba içine girdim. Önemli olan sorunu çözmek, yoksa format atıp yenini sırayla kurmak, amacım olaya çözüm üretmek.....
o açıdan bir fikir almak istedim...
Dual Boot Menu sorunu
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: Dual Boot Menu sorunu
Xp açılırken verdiği hata nedir ? , yerinde olsam XP yi yeniden kurardım , sonrasında aşağıdakileri aynen uygulardım:
http://desktopreality.com/installing-xp ... windows-7/
ilaveten bakınız:
http://www.syschat.com/attachments/tuto ... -02.08.zip
http://webtrickz.com/how-to-install-win ... dual-boot/
http://neosmart.net/wiki/display/EBCD/I ... Vista+or+7
http://www.sevenforums.com/tutorials/80 ... #post80322
http://support.microsoft.com/kb/919529
http://desktopreality.com/installing-xp ... windows-7/
ilaveten bakınız:
http://www.syschat.com/attachments/tuto ... -02.08.zip
http://webtrickz.com/how-to-install-win ... dual-boot/
http://neosmart.net/wiki/display/EBCD/I ... Vista+or+7
http://www.sevenforums.com/tutorials/80 ... #post80322
http://support.microsoft.com/kb/919529
Re: Dual Boot Menu sorunu
Windows 7 nin boot açlış menüsü gibi bir arayüz orda sanırım ntrld dosyası gibi bir dosyanın bulunmadığından bahsediyordu. Tam olarak ne yazıyor hatırlamıyor. Çünkü çözüm bulmadan makinayı formatlamışlar :D ...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez

