Arkadaslar bilgisayarda (DELL Vostro 200 Core2Duo 3.0, 2 GB RAM) Windows Xp SP3'de DVD-R/RW yazici var
DVD -R icindeki dosyalari okuyor ama DVD +R bos gosteriyor. DVD+R dosya yazdirabiliyorum ama okumayi gelince icini bos gosteriyor. O dvd-yi baska bilgisayara takinca icindeki belgeleri gosteriyor. Baska bilgisarda'da yapilan DVD +R bu bilgisayara takinca bos gosteriyor.
Bu sorun windows xp kurdugum ilk gunden beri var, bunun bir cozumu var mi ?
XP'de dvd+r okumuyor.
- Oxygen
- Kosovalı

- Mesajlar: 554
- Kayıt: 24 Mar 2006, 01:05
- cinsiyet: Erkek
XP'de dvd+r okumuyor.
En son Oxygen tarafından 26 Tem 2012, 14:55 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Re: XP'de dvd+r okumuyor.
Zamanın benimde öğle bir durum başıma geldi. DVD yazıcımın garantisi devam ediyordu. Tuttum kendi yazdığını okumayan DVD ve DVD yazıcısını servise gönderdim. Bana yenisini verdiler.
Son olarak: o yazılan DVD başka DVD rom larda okunabiliyor mu? DVD yazıcının markası LG mi?
Son olarak: o yazılan DVD başka DVD rom larda okunabiliyor mu? DVD yazıcının markası LG mi?
- Oxygen
- Kosovalı

- Mesajlar: 554
- Kayıt: 24 Mar 2006, 01:05
- cinsiyet: Erkek
Re: XP'de dvd+r okumuyor.
Evet yazilan DVD baska DVD romlarda okunabiliyor sorunusuz bir sekilde. Marka olarak hic bir sey yazmiyor DELL bilgisayarin kendi DVD romu.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: XP'de dvd+r okumuyor.
viewtopic.php?f=12&t=194685
üstteki başlıkta benzeri bir sorun vardı fakat çözüm bulamamıştık istersen orada tavsiye edilenlerew bir göz at
üstteki başlıkta benzeri bir sorun vardı fakat çözüm bulamamıştık istersen orada tavsiye edilenlerew bir göz at
Re: XP'de dvd+r okumuyor.
O zaman media sıkıntı, kendi yazdığını okumuyor ise. garantisi devam ediyor ise zaman kayıp etmeden DVD ve DVD rom servise ver. Arıza kayıdınıda Kendi yazdığı DVD yi okumuyor ama başka DVD-Rom lar rahat bir şekilde okuyor olarak yazdır. Sana yenisini verirler...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: XP'de dvd+r okumuyor.
İlaveten Microsoftun bu konudaki Fix ini deneyebilirsin:
http://support.microsoft.com/mats/cd_dv ... lems/en-us
Driverini güncellemek yada varsa Firmware update te denenmesi gereken diğer şeyler , eğer sorun windows ile ilgili ise aşağıdaki kayıt denenebilir:
REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]
"UpperFilters"=-
"LowerFilters"=-
http://support.microsoft.com/mats/cd_dv ... lems/en-us
Driverini güncellemek yada varsa Firmware update te denenmesi gereken diğer şeyler , eğer sorun windows ile ilgili ise aşağıdaki kayıt denenebilir:
REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]
"UpperFilters"=-
"LowerFilters"=-
- Oxygen
- Kosovalı

- Mesajlar: 554
- Kayıt: 24 Mar 2006, 01:05
- cinsiyet: Erkek
Re: XP'de dvd+r okumuyor.
Hocam ilac gibisin valla :D Microsoftun Fixi sorunu cozdu.
Cok tesekkurler :)
Cok tesekkurler :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez

