
Painti açarken güvenlik uyarısı çıkıyor
- saba
- Byte2

- Mesajlar: 65
- Kayıt: 10 Tem 2012, 12:30
Painti açarken güvenlik uyarısı çıkıyor
Painti açmak isterken güvenlik uyarısı çıkıyor.Onu çıkmasını nasıl önleye biliriz.


Re: Painti açarken güvenlik uyarısı çıkıyor
çalıştıra: C:\Windows\system32\mspaint.exe yazar mısın? aynı uyarıyı verecek mi?
- saba
- Byte2

- Mesajlar: 65
- Kayıt: 10 Tem 2012, 12:30
Re: Painti açarken güvenlik uyarısı çıkıyor
o zaman o kısa yolu değiştireceksin. Kendin kısa yol oluşturup, o hatayı aldığın yerdeki kısa yol ile değiştireceksin....
- saba
- Byte2

- Mesajlar: 65
- Kayıt: 10 Tem 2012, 12:30
Re: Painti açarken güvenlik uyarısı çıkıyor
Donatıların içinde bulunan paintten alıyorum.O zaman kısayolu donatılarda ki ile mi değiştiricem ?
Re: Painti açarken güvenlik uyarısı çıkıyor
Muhtemelen o kısa yol:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories içinde
C:\Windows\system32\mspaint.exe burdan dosyanın üzerine gelerek kısa yol oluştur deyip, oluşan kısa yolu C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories daki kısa yolun gibi isimlendirip Accessories içine at...
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories içinde
C:\Windows\system32\mspaint.exe burdan dosyanın üzerine gelerek kısa yol oluştur deyip, oluşan kısa yolu C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories daki kısa yolun gibi isimlendirip Accessories içine at...
- saba
- Byte2

- Mesajlar: 65
- Kayıt: 10 Tem 2012, 12:30
Re: Painti açarken güvenlik uyarısı çıkıyor
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories adresinde bulunanlardan hangisini çalıştırmak istersem aynı uyarıyı alıyorum.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- saba
- Byte2

- Mesajlar: 65
- Kayıt: 10 Tem 2012, 12:30
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- saba
- Byte2

- Mesajlar: 65
- Kayıt: 10 Tem 2012, 12:30
Re: Painti açarken güvenlik uyarısı çıkıyor
Sahipliğini al diye tıkladığımda aynı uyarıyı veriyor direk.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Painti açarken güvenlik uyarısı çıkıyor
UAc yi kapat gitsin (üstte anasayfadan linkini verdiğim program ile)
olmadı aşağıdan benim sistemimden upload ettiğim paint i kullanmayı dene
ve painti sağ tıklayıp aşağıdakini yap

olmadı aşağıdan benim sistemimden upload ettiğim paint i kullanmayı dene
Kod: Tümünü seç
http://jumbofiles.com/rxb9qbgis4n7
- saba
- Byte2

- Mesajlar: 65
- Kayıt: 10 Tem 2012, 12:30
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- saba
- Byte2

- Mesajlar: 65
- Kayıt: 10 Tem 2012, 12:30
Re: Painti açarken güvenlik uyarısı çıkıyor
Sorun sadece paint için olsa tamam ama donatıları da ve Sistem araçlarının hepsinde oluyor.



