Sadece freeware (Ücretsiz) program paylaşımlarının yeraldığı alan
-
Bien
- Kilobyte3

- Mesajlar: 408
- Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
- Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen Bien »
Her ikisi de var :)
-
Bien
- Kilobyte3

- Mesajlar: 408
- Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
- Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen Bien »
Yakında fabrika gibi olacak ev :D
-
Bien
- Kilobyte3

- Mesajlar: 408
- Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
- Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen Bien »
Bir ara göndereyim :)
-
Bien
- Kilobyte3

- Mesajlar: 408
- Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
- Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen Bien »
Sende masaüstü mü var ?
-
velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Mesaj
gönderen velociraptor »
hayır laptop um var bir tane emektar 5 yıl önce almıştım
-
Bien
- Kilobyte3

- Mesajlar: 408
- Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
- Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen Bien »
Bilgisayar işiyle uğraşanlar genellikle masaüstü kullanır ama siz farklıymışsınız demek ki :D
-
Bien
- Kilobyte3

- Mesajlar: 408
- Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
- Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen Bien »
Bilginiz hobi olarak gören birisine göre fazla bence :D
-
velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Mesaj
gönderen velociraptor »
bence değil hatta az bile , latife ediyorsun teşekkürler
-
Bien
- Kilobyte3

- Mesajlar: 408
- Kayıt: 04 Haz 2012, 16:47
- Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen Bien »
Gerçekleri söylüyorum :)
Eyer sizin bildikleriniz az ise biz hiç bir şey bilmiyoruz o zaman :)