İnstaller Service

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

İnstaller Service

Mesaj gönderen Ensatech »

Msi hizmetie erişileme sorunu yaşıyor office ve vcredist_x64 2010 kuramıyor hatta Windows Installer Clean Up listesinde sadce 1 yazılım görüyorum... sanırm bu sorun windows güncellemeli yapılırken ekran sürücüsü problemiyle olan donma sonrası resetle başladı ve işin kötüsü geri yükleme noktasıda olmaması... seskısmında da sorun vardı sürücüyü update ile verimsiz ama çalışır hale getirsemde şimdi CCC ati center da açılmadığı gibi microsoftan indirdiğim installer 4.5 larıda kurarken bu sistem için geçerli değil diyor SP1 de var...

destek forumlarındaki regedit izin atamalarınıda kontrol ettim ancak başaramadım...

Msi kullanan paket yükleyiciler bir süre işlem yapamayıp hizmet hatası veriyor hizmet yerinde ama ellede başlamıyor ilgili bir programla çalışacaktır diyor.
msi.png:

Resim
En son Ensatech tarafından 22 Eki 2011, 12:57 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: İnstaller Service

Mesaj gönderen Mendenn »

Visual studio kurdu ve o hata aldı ise format atman gerekebilir :D ... Bende zamanında merakımdan kurdum sonra işletim sisteminde anormallikler olmaya başladı (tabi sende olacak diye bişey yok). Şuan durumda format atmak gerekiyor gibi.

Format atmandan onarım yapmak ister isen
Regback adlı klasördeki yedek dosyaları alıp config klasöründeki ana dosyaların üzerine yazdırarak yeni kurulmuş gibi registry onarımı yapabilirsin. Ama bir çok kurduğun program çalışmayabilir.

Windows\System32\config

Windows\System32\config\RegBack

Not: Win7 denemedim ama WinXP bu yöntem çalışıyor.
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Re: İnstaller Service

Mesaj gönderen Ensatech »

Doğrudur incelerim.. ama 120mblık devasa bir kütüphaneye sahip registry yedek güncel çıksa bari .<

Şu visual ve net framework kadar illet ekleti yok zaten bazen wini çöpe atasım geliyor bu yüzden.
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Re: İnstaller Service

Mesaj gönderen Ensatech »

5 gün öncesine döndüm şimdi liste var, intaller kısmen çalışıyor ama visualda günlük şunları yazıyor

Action: Performing Action on MSI at C:\ATI\Support\Packages\Apps\VC10RTx64\vcredist_x64\vc_red.msi

Log File C:\Users\Ensar\AppData\Local\Temp\Microsoft Visual C++ 2010 x64 Redistributable Setup_20111021_150147275-MSI_vc_red.msi.txt does not yet exist but may do at Watson upload time
Calling MsiInstallProduct(C:\ATI\Support\Packages\Apps\VC10RTx64\vcredist_x64\vc_red.msi, EXTUI=1
Returning IDOK. INSTALLMESSAGE_ERROR [Error 1402.Could not open key: UNKNOWN\Components\CC55BAE45466EF63487E80325EFD4699\C173E5AD3336A8D3394AF65D2BB0CCE6. Verify that you have sufficient access to that key, or contact your support personnel.]
MSI (C:\ATI\Support\Packages\Apps\VC10RTx64\vcredist_x64\vc_red.msi) Installation failed. Msi Log: Microsoft Visual C++ 2010 x64 Redistributable Setup_20111021_150147275-MSI_vc_red.msi.txt
PerformOperation returned 1603 (translates to HRESULT = 0x80070643)

Action complete

OnFailureBehavior for this item is to Rollback.

Action: Performing actions on all Items
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Re: İnstaller Service

Mesaj gönderen Ensatech »

Kod: Tümünü seç

http://www.okino.com/conv/changing_windows_registry_permissions.htm
Daha önce çalışmayan onarım şimdi client profile 4 dü onardı sorun düzeldi
Cevapla