sistem geri yükleme yaptım eset ve mozilla geldi silinmiyor

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

sistem geri yükleme yaptım eset ve mozilla geldi silinmiyor

Mesaj gönderen loveme »

Resim
sistemden nasıl kaldırılır?

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: sistem geri yükleme yaptım eset ve mozilla geldi silinmi

Mesaj gönderen velociraptor »

ayni sürümü birdaha yükle ve uninstall et
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: sistem geri yükleme yaptım eset ve mozilla geldi silinmi

Mesaj gönderen loveme »

sürümlerini zor bulurum galiba abi
nod 32 2.7 ile mozilla 5.0
Alfonzo
Bit
Bit
Mesajlar: 16
Kayıt: 03 Eki 2010, 23:57

Re: sistem geri yükleme yaptım eset ve mozilla geldi silinmi

Mesaj gönderen Alfonzo »

Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: sistem geri yükleme yaptım eset ve mozilla geldi silinmi

Mesaj gönderen loveme »

removal işe yarsdı
yalnız mozilla kaldı...
nod 32 eset antivşrus sorunsuz arıyorum
Alfonzo
Bit
Bit
Mesajlar: 16
Kayıt: 03 Eki 2010, 23:57

Re: sistem geri yükleme yaptım eset ve mozilla geldi silinmi

Mesaj gönderen Alfonzo »

Mozilla'yıda üstüne kur kaldır olmazsa şu adresdeki yolları elle sil.

http://webtrickz.com/how-to-remove-mozi ... y-from-pc/

Sorunsuz eset istersen özel mesajla yolladım.Katılımsızdır tıkla kur yeniden başlat fakat önce kullandığın tüm antivirüsleri kaldır.
Cevapla