net framework 4 onarma veya kaldırma denemeleri sonuçsuz

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

net framework 4 onarma veya kaldırma denemeleri sonuçsuz

Mesaj gönderen Ensatech »

X64 sistemimde güncellemelerin KOD66A hatası vermesi üzerine baktığımda onarma veya kaldırma denemeleri sonuçsuz kalıyor, onarırken işlem bir noktadan sonra geri alınıyor diyor kaldırıncada kalkmıyor. Güvenli modta kalkar belki dedim olmadı, your unstaller la silermiyim dedim oda siliyor gürünüp f5 yappınca göstermeye devam ediyor :S

Bu işi elle nereden nasıl yada neyle yapabilrm..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53940
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: net framework 4 client profile

Mesaj gönderen velociraptor »

Onarma islemini nasil denedin ?
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Re: net framework 4 client profile

Mesaj gönderen Ensatech »

Ekle kaldır üzerinden kendi setup seçeneklerinde var, aynı microsoftun yardım makalelerinde dediği gibi ama onuda yapamıyor :S işlem biraz ilerleyip geri alınıyor yazarak bitiyor ve hatalar oluştu şeklinde rapor sunuyor çok uzun bir rapor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53940
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: net framework 4 client profile

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

http://blogs.msdn.com/cfs-file.ashx/__k ... 0_tool.zip
üsttekini indirip uninstall etmeyi dene sonrada yeniden kur bakalim ise yarayacakmi

Ayrintili bilgi icin:
http://blogs.msdn.com/b/astebner/archiv ... 04493.aspx
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Re: net framework 4 client profile

Mesaj gönderen Ensatech »

Böyle ufak araçlara hayranım olumlu, kaldırıp kurdum sıra güncellemelerde. Teşekkürler üstad
Kullanıcı avatarı
skinnycem
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 669
Kayıt: 19 Mar 2006, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: net framework 4 onarma veya kaldırma denemeleri sonuçsuz

Mesaj gönderen skinnycem »

teşekkürler
Kullanıcı avatarı
armorking
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 877
Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54

Re: net framework 4 client profile

Mesaj gönderen armorking »

Ensatech yazdı:Böyle ufak araçlara hayranım olumlu, kaldırıp kurdum sıra güncellemelerde. Teşekkürler üstad
"önemli olan boyu değil ,işlevi" demişler :)
Cevapla