Windows 7 sorunlarım?!

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Windows 7 sorunlarım?!

Mesaj gönderen Zaur »

Selam, arkadaşlar bu önemli ileti nasıl çöze bilirim?

Resim
Kullanıcı avatarı
fikomix
Bit
Bit
Mesajlar: 10
Kayıt: 22 Mar 2007, 20:22

Re: Windows 7 sorunlarım?!

Mesaj gönderen fikomix »

Yedekleme ve geri yuklemeyi kapat ve kaydedilen yedeklemeleri sil..
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Windows 7 sorunlarım?!

Mesaj gönderen Zaur »

Yedeklemeni kapatmak ve silmek nasıl oluyor?
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Windows 7 sorunlarım?!

Mesaj gönderen Zaur »

Windows Yedekleme ile ilgili iletleri kapatı tıkladım sorun çözüldü.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Windows 7 sorunlarım?!

Mesaj gönderen Zaur »

Arkadaşlar Windows 7'de masaüstünde içi boş bir dosya simgesi var beyaz renkde ama silinmiyor, Unlocker Sssistant ve Lockhunter denedim işe yaramadı, bunun bir çaresi varmı?
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Windows 7 sorunlarım?!

Mesaj gönderen Zaur »

Silinmeyen dosyanı videoya çektim, buyur bak belki bir fikir verdi.
dean
Byte2
Byte2
Mesajlar: 68
Kayıt: 29 Ağu 2010, 09:41

Re: Windows 7 sorunlarım?!

Mesaj gönderen dean »

sisteme önemli girdi yapmıyorsan nie yedekliyorsun?
eğer mutlak yedekleme yapıcam diyorsan bu yedekler portatif bişeyde olsun.saklaması ve yok etmesi kolay olur.sürekli hdd de üzerinden çalışıldığında sistemde fark edilir bir yavaşlama görülüyor.
hemde yarın bir gün ergenekol birliğine katılıp olup olmadık şeylerden sınava tabi tutulmassın:((((belki!
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Windows 7 sorunlarım?!

Mesaj gönderen Zaur »

Artık yedekleme sorunun kapatarak halletdim amma öbür sorun hala çözülemedi.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Windows 7 sorunlarım?!

Mesaj gönderen Zaur »

Zaur yazdı:Arkadaşlar Windows 7'de masaüstünde içi boş bir dosya simgesi var beyaz renkde ama silinmiyor, Unlocker Sssistant ve Lockhunter denedim işe yaramadı, bunun bir çaresi varmı?
DelinvFile programı ile silmeyi denedim işe yaradı, adeten bloklanmış dosyaları silmekde çok yardımcı oluyor.

http://www.purgeie.com/dl/divfinst.exe
Cevapla