
Windows 7 sorunlarım?!
- fikomix
- Bit

- Mesajlar: 10
- Kayıt: 22 Mar 2007, 20:22
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: Windows 7 sorunlarım?!
Arkadaşlar Windows 7'de masaüstünde içi boş bir dosya simgesi var beyaz renkde ama silinmiyor, Unlocker Sssistant ve Lockhunter denedim işe yaramadı, bunun bir çaresi varmı?
-
dean
- Byte2

- Mesajlar: 68
- Kayıt: 29 Ağu 2010, 09:41
Re: Windows 7 sorunlarım?!
sisteme önemli girdi yapmıyorsan nie yedekliyorsun?
eğer mutlak yedekleme yapıcam diyorsan bu yedekler portatif bişeyde olsun.saklaması ve yok etmesi kolay olur.sürekli hdd de üzerinden çalışıldığında sistemde fark edilir bir yavaşlama görülüyor.
hemde yarın bir gün ergenekol birliğine katılıp olup olmadık şeylerden sınava tabi tutulmassın:((((belki!
eğer mutlak yedekleme yapıcam diyorsan bu yedekler portatif bişeyde olsun.saklaması ve yok etmesi kolay olur.sürekli hdd de üzerinden çalışıldığında sistemde fark edilir bir yavaşlama görülüyor.
hemde yarın bir gün ergenekol birliğine katılıp olup olmadık şeylerden sınava tabi tutulmassın:((((belki!
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: Windows 7 sorunlarım?!
Artık yedekleme sorunun kapatarak halletdim amma öbür sorun hala çözülemedi.
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: Windows 7 sorunlarım?!
DelinvFile programı ile silmeyi denedim işe yaradı, adeten bloklanmış dosyaları silmekde çok yardımcı oluyor.Zaur yazdı:Arkadaşlar Windows 7'de masaüstünde içi boş bir dosya simgesi var beyaz renkde ama silinmiyor, Unlocker Sssistant ve Lockhunter denedim işe yaramadı, bunun bir çaresi varmı?
http://www.purgeie.com/dl/divfinst.exe
