Isletim sistemi : WIN7 <--bunla alakadar ola bilirmi ????
Aesten ray menu falan yaziyor
wampserver iconu menu cubugunda yesil olmuyor.kirmizi - sari - ama yesil olmuyor
port hatasi dediler portu degisdim yine ayni.skype ve ya digeri programlar kullanmiyorum port hatasi vere



