FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.

Mesaj gönderen Mendenn »

Bir yazıp, payalştığımda Devamını gör yazısı çıkmıyor. Acaba bunun çıkması için ne gibi bişey yazmam lazım. Yada yazı nerden yazmalıyım. (Ben yazı yazar iken not oluşturup yazıyorum.)
desire5272
Bit
Bit
Mesajlar: 1
Kayıt: 04 May 2011, 17:42

Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.

Mesaj gönderen desire5272 »

böyle forumu ben
En son lord_leo tarafından 04 May 2011, 19:25 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Sebep: sakıncalı kelimeler çıkarılmıştır
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.

Mesaj gönderen velociraptor »

hayirdir ? bir memnuniyetsizlik varsa yazin , gidermeye calisalim
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

Evet lutfen bi sey varsa yazinki cevabini verelim.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.

Mesaj gönderen velociraptor »

- Günlük cevirilerimiz var (Türkiyede calma disinda bir site ve forumculuk anlayisi olmadigindan bu yadirganabilir)
- Kendi yazilimlarimiz var (Türkiyede yine hicbir site ve forumun kendine ait dünyada ses getirmis yazilimlari yoktur)
- Vaka uygulamasi ile cözülmüs sorunlari genis kitlelere ulastirma uygulamasi bize aittir (yine hicbiryerde yok)
- forumu gezerken popup ve rekam bannerleri yok (reklamsiz bizimki kadar üye sayisi ve basligi olan bir foruma henüz rastlamadim)
- Forum designi oldukca hos
- Yöneticilerimizin yas ortalamasi 35 civari (yani coluk cocuk eylendirmiyoruz)
- Oldukca kaliteli bilgilerin yeraldigi ve türkiyede yine reklamsiz ve banli bir domainde hickimsenin yayinlamayacagi bir anasayfamiz var

Bu nedenlerden ötürü Türkiyeden banliyiz , adsenseden banliyiz , elbetteki adam küfürvari yazi yazar , onun kalite anlayisi chat ve M.o.r.n.o sayfalarindan olusuyor olmali , kalite batar bizim millete arkadas örneginde oldugu gibi
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.

Mesaj gönderen loveme »

pc dergilerinden çok daha eğitici ve sorulan sorulara yönelik bir sitedir.Bilgisayar dünyasından anlayanların buluşma noktası burası bence...
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.

Mesaj gönderen AykutT »

mendenn yazdı:Bir yazıp, payalştığımda Devamını gör yazısı çıkmıyor. Acaba bunun çıkması için ne gibi bişey yazmam lazım. Yada yazı nerden yazmalıyım. (Ben yazı yazar iken not oluşturup yazıyorum.)
Facebook'ta çıkmasını istiyorsan, o kendisi üretiyor. O da sanırım şu durumda, bir yazı yada açıklaması olan bir fotoğraf paylaşıldığında anasayfada çok yer kaplamaması için çıkıyor.

Kendi web sitende, vs kullanmak istiyorsan, javascript kodları var bunu sağlayan.
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.

Mesaj gönderen N2O »

aman hocam neden muhattap oluyorsun o kadar.. foruma girse ne olur girmese ne olur... klavyene yazık
Cevapla