FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.
FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.
Bir yazıp, payalştığımda Devamını gör yazısı çıkmıyor. Acaba bunun çıkması için ne gibi bişey yazmam lazım. Yada yazı nerden yazmalıyım. (Ben yazı yazar iken not oluşturup yazıyorum.)
-
desire5272
- Bit

- Mesajlar: 1
- Kayıt: 04 May 2011, 17:42
Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.
böyle forumu ben
En son lord_leo tarafından 04 May 2011, 19:25 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Sebep: sakıncalı kelimeler çıkarılmıştır
Sebep: sakıncalı kelimeler çıkarılmıştır
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.
hayirdir ? bir memnuniyetsizlik varsa yazin , gidermeye calisalim
- %TuNcAy%
- Kilobyte4

- Mesajlar: 650
- Kayıt: 04 May 2006, 21:20
- cinsiyet: Erkek
Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.
Evet lutfen bi sey varsa yazinki cevabini verelim.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.
- Günlük cevirilerimiz var (Türkiyede calma disinda bir site ve forumculuk anlayisi olmadigindan bu yadirganabilir)
- Kendi yazilimlarimiz var (Türkiyede yine hicbir site ve forumun kendine ait dünyada ses getirmis yazilimlari yoktur)
- Vaka uygulamasi ile cözülmüs sorunlari genis kitlelere ulastirma uygulamasi bize aittir (yine hicbiryerde yok)
- forumu gezerken popup ve rekam bannerleri yok (reklamsiz bizimki kadar üye sayisi ve basligi olan bir foruma henüz rastlamadim)
- Forum designi oldukca hos
- Yöneticilerimizin yas ortalamasi 35 civari (yani coluk cocuk eylendirmiyoruz)
- Oldukca kaliteli bilgilerin yeraldigi ve türkiyede yine reklamsiz ve banli bir domainde hickimsenin yayinlamayacagi bir anasayfamiz var
Bu nedenlerden ötürü Türkiyeden banliyiz , adsenseden banliyiz , elbetteki adam küfürvari yazi yazar , onun kalite anlayisi chat ve M.o.r.n.o sayfalarindan olusuyor olmali , kalite batar bizim millete arkadas örneginde oldugu gibi
- Kendi yazilimlarimiz var (Türkiyede yine hicbir site ve forumun kendine ait dünyada ses getirmis yazilimlari yoktur)
- Vaka uygulamasi ile cözülmüs sorunlari genis kitlelere ulastirma uygulamasi bize aittir (yine hicbiryerde yok)
- forumu gezerken popup ve rekam bannerleri yok (reklamsiz bizimki kadar üye sayisi ve basligi olan bir foruma henüz rastlamadim)
- Forum designi oldukca hos
- Yöneticilerimizin yas ortalamasi 35 civari (yani coluk cocuk eylendirmiyoruz)
- Oldukca kaliteli bilgilerin yeraldigi ve türkiyede yine reklamsiz ve banli bir domainde hickimsenin yayinlamayacagi bir anasayfamiz var
Bu nedenlerden ötürü Türkiyeden banliyiz , adsenseden banliyiz , elbetteki adam küfürvari yazi yazar , onun kalite anlayisi chat ve M.o.r.n.o sayfalarindan olusuyor olmali , kalite batar bizim millete arkadas örneginde oldugu gibi
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.
pc dergilerinden çok daha eğitici ve sorulan sorulara yönelik bir sitedir.Bilgisayar dünyasından anlayanların buluşma noktası burası bence...
teşekkürler
teşekkürler
Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.
Facebook'ta çıkmasını istiyorsan, o kendisi üretiyor. O da sanırım şu durumda, bir yazı yada açıklaması olan bir fotoğraf paylaşıldığında anasayfada çok yer kaplamaması için çıkıyor.mendenn yazdı:Bir yazıp, payalştığımda Devamını gör yazısı çıkmıyor. Acaba bunun çıkması için ne gibi bişey yazmam lazım. Yada yazı nerden yazmalıyım. (Ben yazı yazar iken not oluşturup yazıyorum.)
Kendi web sitende, vs kullanmak istiyorsan, javascript kodları var bunu sağlayan.
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
Re: FaceBookta devamını gör yazısı nasıl çıkıyor.
aman hocam neden muhattap oluyorsun o kadar.. foruma girse ne olur girmese ne olur... klavyene yazık


